Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@04:17:32 GMT

قدردانی «عمار الحکیم» از ایران و الحشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۲۴۲۲

قدردانی «عمار الحکیم» از ایران و الحشد الشعبی

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، دفتر سیاسی حزب «جریان ملی حکمت» (تیار الحکمة الوطنی)، طی بیانیه‌ای از نقش الحشد الشعبی در نبرد با داعش که در پی فتوای مرجعیت عالی شیعیان در عراق تشکیل شد، تمجید کرد.

در این بیانیه آمده است که «(حزب) جریان ملی حکمت، بار دیگر بر شیوه تاریخی و همیشگی و دیدگاه ثابتش و موضع همیشگی‌اش در تایید کامل مواضع مرجعیت عالی دینی تاکید دارد و از مواضع مرجعیت که موجب حفظ وحدت عراق و حاکمیت و استقلال آن و تحکیم همزیستی مسالمت‌آمیز شد، استقبال می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این بیانیه، این حزب با افتخار در کنار فتوای تاریخی آیت‌الله السیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق ایستاد. فتوایی که همه مردم عراق از هر گوشه و کناری به آن پاسخ مثبت دادند و به جبهه‌های نبرد اعزام شدند و برای دفاع از مقدسات جان خود را فدا کردند. نیروهای الحشد الشعبی با همت‌های بالا به همراه نیروهای قهرمان مسلح عراق با کلیه زیرمجموعه‌های امنیت و نظامی مختلف توانستند، پیروزی تاریخی برای عراق و مردم آن و جهان رقم زدند.

در این بیانیه تاکید شد که اسلحه باید به طور انحصاری در دست دولت باشد و نقش نهادهایی که مسئول حفظ حاکمیت کشور هستند در این راستا باید تقویت شود. لذا حزب جریان ملی حکمت از کلیه عراقی‌ها و احزاب و طرف‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهد که نقش خود را در این مسیر و در راستای رویکرد و موضع مرجعیت عالی شیعیان ایفا کنند و با انحصار اسلحه برای دولت، از این پیروزی ملی و تلاش مبارزان در نبرد با داعش، در راستای فعالیت‌های سیاسی، حزبی و انتخاباتی تحت هیچ عنوانی بهره‌برداری نکنند.

در پایان این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار گروه بین‌الملل فارس قرار گفت، جریان ملی حکمت از جمهوری اسلامی ایران به طور خاص و نیروهای ائتلاف بین‌المللی و روسیه و سایر کشورهایی که از عراق در نبرد با داعش، حمایت کردند، تقدیر کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی