Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - نبود سالن تمرین مناسب برای بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان در جلسه‌ای با حضور مسئولان مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله شمیرانی در جلسه مشترک با هیئت های ورزشی استان که عصر شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ورزش باید به صورت علمی و تخصصی پیگیری شود، اظهار کرد: داشتن دید جامع و همه جانبه در حوزه ورزش الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شورای گسترش با ایجاد مرکز علمی کاربردی ورزش در پنج رشته مختلف موافق به عمل آورده است، افزود: ورزش سالمندان به عنوان یک رشته دانشگاهی در مرکز علمی کاربردی راه اندازی می شود.  

همچنین مهران جوادی نیا رییس هیئت کبدی استان البرز با اعلام اینکه مسابقات پارا آسیایی کبدی با حضور بیش از دو هزار ورزشکار در دبی برگزار شد، افزود: از تیم ایران ۱۴۰ نفر به این دوره از مسابقات اعزام شدند که از این تعداد ۸  ورزشکار البرزی بودند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران البرزی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۹ طلای رنگارنگ در بخش معلولان، کم بینایان و نابینایان شدند، گفت: متاسفانه هیچ مسئول البرزی برای استقبال از ورزشکاران به فرودگاه نیامد.

جوادی نیا به مشکلات واگذاری سالن های ورزشی به هیئت ها اشاره کرد و گفت: شرکت در مزایده در خصوص واگذاری سالن ها برای هیئت های ورزشی بسیار سنگین بوده و ‌مشکلات عدیده ای را متحمل هیئت ها می سازد، در حال حاضر بسیاری از هیئت های استان فاقد سالن تمرین مناسب هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز