Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی کامپوند ایران در گفت‌وگویی، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهار داشت: بعد از مسابقات بنگلادش، کادر فنی و فدراسیون تصمیم گرفت مسابقه انتخابی را برگزار کند تا اگر نفرات جدیدی هستند، خود را نشان دهند. این مسابقه انتخابی در همه رده‌های سنی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان هم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون در نظر دارد جوان‌گرایی کند، همان‌طور که دیدید در مسابقات بنگلادش، گیسا بایبوردی را به تیم ملی اضافه کردیم. با همین سیستم جلو می‌رویم تا نفرات جدیدی معرفی شوند.

وی افزود: مرحله اول مسابقات کاپ آسیا اواخر اسفند و اوایل فروردین در تایلند برگزار می‌شود که می‌تواند یک مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های آسیایی باشد، البته ما قبل از بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی را در شانگ‌های و ترکیه هم داریم که همه اینها کمک می‌کند تا تیمی قوی به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

* شانس ما در تیمی برای کسب مدال بیشتر از انفرادی بوده است

مربی تیم ملی کامپوند ایران درباره حذف مسابقات انفرادی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و حضور رشته تیمی و میکس عنوان کرد: همیشه شانس تیمی ما برای کسب مدال بیشتر بوده است، البته مسابقات بنگلادش را حساب نکنید چون آن نتیجه یک اتفاق بود و من هنوز در شوک هستم. ورزشکاران ما بسیار آماده بودند و شاید از آمادگی زیاد این اتفاق افتاد! در بخش بانوان، تیم یکدست بود و خیلی خوب کار کرد اما سطح رکوردها و مسابقات بسیار بالا بود. فرشته قربانی در این دوره با رکورد ۱۴۴ می‌بازد اما دو سال قبل این رکورد بالاترین رکورد حذفی بوده است. این نشان می‌دهد چقدر سطح مسابقات بالا رفته است.

* برنامه‌ها خوب پیش برود به کسب مدال در اندونزی امیدوارم

پاکزاد در پاسخ به این سؤال که با حذف کامپوند انفرادی نگران از دست رفتن مدال در بازی‌های آسیایی نیستید؛ چراکه اسماعیل عبادی در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب مدال طلا شده بود، تصریح کرد: تلاش کنفدراسیون آسیا این است مدال‌ها بین کشورهای مختلف تقسیم شود. به همین دلیل فقط میکس و تیمی را در بازی‌های آسیایی شرکت دادند، ما همیشه در تیمی نسبت به انفرادی موفق‌تر بوده‌ایم. عبادی ورزشکار ارزشمندی است که توانست در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ طلا بگیرد. اگر ورزشکارانی مثل او بیشتر داشته باشیم می‌توانیم موفق‌تر شویم. برنامه‌ها خوب پیش برود، به کسب مدال در بازی‌های آسیایی امیدوارم.

مربی تیم ملی کامپوند ایران خاطرنشان کرد: ورزش چیزی نیست که بتوان یک دفعه به مدال رسید. باید برنامه خوب و منظمی پشت سیستم باشد، البته باید پشتوانه‌سازی را هم در نظر گرفت. ما باید اردوهای جوانان و نوجوانان را هم داشته باشیم تا در صورت نیاز از آنها بتوان استفاده کرد. کشورهای صاحب سبک مثل آمریکا ۲۰ هزار تیرانداز دارند که مسابقه انتخابی آنها دو هفته طول می‌کشد. مشخص است ۴ نفر برتر این کشور قهرمان جهان می‌شود. یا مثلاً در کره هر هفته رکوردهای جهان شکسته می‌شود، این کشورها با برنامه کار می‌کنند یا مثال دیگر چین تایپه را در نظر بگیرید، زمانی که مسابقات قهرمانی آسیا در این کشور برگزار می‌شد، چین تایپه مسابقات لیگ را صبح‌ها برگزار می‌کرد. یک روز من زودتر از آغاز مسابقات آسیایی وارد زمین شدم و فکر کردم مسابقات قهرمانی آسیایی در حال برگزاری است و ما جا مانده‌ایم، در حالی‌که این کشور با تیراندازان بسیاری مسابقات لیگ را برگزار می‌کرد.

* رقابت بیشتر ورزشکاران، سطح رکوردها را بالا می‌برد

پاکزاد در پایان گفت: ما در این چند وقت اخیر اعزام‌هایی را در رده سنی نوجوانان و جوانان داشته‌ایم که الآن نتایج آن را می‌بینیم، هرچقدر نفرات بیشتری در این رده‌ها داشته باشیم، رقابت‌ها بیشتر و سطح رکوردها بالا می‌رود. در این‌صورت دست مربی و کادر فنی هم برای انتخاب ورزشکار باز است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست