Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- دبیر کارگروه ساماندهی مدو لباس گفت: جشنواره مد و لباس فجر منطبق با نظام های ارزشی جمهوری اسلامی و ایجاد بهره وری اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، حمید قبادی، در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر که سه شنبه گذشته برگزار شد اظهار داشت: انطباق اهداف هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با نظام‌ های ارزشی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نکات حائز اهمیت در مسیر برپایی هر چه بهتر جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خوشبختانه و بنا بر دیدارهای انجام شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاون ایشان در امور هنری، نگاه حمایتی به این حوزه وجود دارد.
قبادی گفت: اهداف و جزئیات برپایی این رویداد در بخش ‌های مختلف مطرح شده و لازم است دبیران و متولیان برگزاری جشنواره در تمامی حوزه ها با تمام تلاش به رفع نقاط ضعف جشنواره قبل و همچنین تقویت نقاط مثبت مبادرت ورزیده و عزم خود را برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی ایرانی و اثربخشی برای افزایش جایگاه ملی این عرصه در تمامی سطوح جزم کنند.
قبادی همچنین به تصویب سند سیاست‌های مد و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ بخشنامه اجرایی آن به کارگروه‌های استانی اشاره کرد.
در این جلسه، موضوعاتی همچون بررسی و ضرورت توجه بیشتر به اهداف جشنواره مانند انطباق با نظام‌های ارزشی، ایجاد بهره وری اجتماعی، ایجاد بهره وری اقتصادی، حمایت از تولید ملی، برندسازی، تقویت بنیه های ارتباطی، ایجاد بسترهای تعاملی و زمینه ارتقا، به روز آوری برای کسب مزیت های رقابتی، اشاعه فرهنگ مد اسلامی ایرانی، اثر بخشی برای افزایش جایگاه ملی، شناسایی توانمندی ها، زمینه سازی ارتباطات بین المللی و صادرات، ایجاد انگیزه و پویایی، ایجاد همگرایی و افزایش تعامل میان طراحان و تولیدکنندگان، تغییر نگرش و رویکرد فرایندی، میزان اثربخشی برای خروج پله ای از روش های سنتی، میزان تناسب و توع اهداف با رویکرد واقع بینانه و میزان تناسب اهداف و فعالیت های مرتبط با تحقق اهداف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فراهنگ**9338**1823 خبرنگار:صدیقه بهارلو** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند