Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:00:55 GMT

تجلیل بانک صادرات از علیرضا کریمی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۴۴۴۷

تجلیل بانک صادرات از علیرضا کریمی

به گزارش خبر آنلاین،به پاس اقدام شجاعانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی رده زیر 23 سال در کشور لهستان که با خودداری از رویارویی با کشتی گیر رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را باردیگر به همه جهانیان ثابت کرد، مدیریت شعب بانک صادرات استان البرز طی مراسم باشکوهی با حضور مدیران و روسای کلیه شعب این بانک در استان، از این جوان دلاور تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که افراسیاب بیچران لو عضو شورای شهر فردیس نیز حضور داشت، سامانپور مدیر شعب بانک صادرات البرز ضمن تجلیل از فروتنی این پهلوان و تشکر از حضور وی در جمع کارکنان این بانک، اظهار داشت همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در تجلیل از این جوان فرمودند، کار او از سنخ کار پوریای ولی است. مدیر شعب بانک صادرات البرز اقدام این جوان شجاع کشورمان را از مصادیق روایت منقول از حضرت علی (ع) که فرمودند: " اشجع الناس من غلب هواه" دانست و گفت این شجاعت زمانی قابل درک است که او سختی ها و مشقات فراوانی را در تمرینات طاقت فرسا برای راه یابی به این مسابقات متحمل شد و تا دریافت مدال قهرمانی فاصله چندانی نداشت، ولی برای عزت و سربلندی و اقتدار بیش از پیش کشورش از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی امتناع ورزید و این عمل به فرموده ولی امر مسلمین فقط با اجر الهی پاسخ داده می شود و هیچ پاداش مادی در حد و اندازه آن نیست.
در این مراسم مدیریت شعب استان البرز به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند این جوان برومند با اهدای لوح و هدایایی از وی تقدیر به عمل آورد.
کریمی این کشتی گیر ارزشمند کشورمان در پایان از حضور در جمع کارکنان بانک صادرات ایران بسیار ابراز خرسندی و از مدیریت و پرسنل این بانک تشکر نمود.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت