Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@13:45:29 GMT

ردپای "فکت" در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۴۶۴۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست و بنیانگذار فکت در این مراسم گفت: دفتر فکت برای نخستین بار در کشور به دنبال فرهنگ سازی مفهوم دانشجوی نسل سوم، تغییر نگرش در عرصه فعالیت‌های علمی دانشجویی و تفکر مبتنی بر کسب ثروت دانش بنیان، کارآفرینی و تجاری سازی با همکاری بخش خصوصی است و دانشجویان و علاقمندان زیادی در آن فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان کیهان ور همچنین از افتتاح مرکز نوآوری و شتاب دهنده آذربایجان "منشا" تا پایان امسال در تبریز خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز، دانشجویان با تکیه بر توانایی‌ها و دانش خود می‌توانند ایده‌های خود را به حوزه کارآفرینی و فناوری وارد کنند.
جشنواره فناوری، کارآفرینی و تحقیقات دانشجویی"فکت" با حضور میهمانانی از استان‌های شمال غرب کشور فردا هم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه خواهد داشت.
برگزاری همایش ملی تجربه، کارآفرینی و استارت آپ‌ها، ارائه تجربیات کارآفرینان موفق و راهکار‌های حل مشکلات پیش رو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مدیریت، کارآفرینی و تحقیقات از جمله بخش‌های این جشنواره است که می‌تواند نقش موثری در موفقیت‌های شغلی افراد به خصوص دانشجویان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود