Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@21:23:25 GMT

جزییات تصادف پلیس موتورسوار با یک مرد و کودک

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۴۸۶۴

رکنا: چندی پیش خبری مبنی بر تصادف عابری پیاده با یگان ویژه در فضای مجازی پیچید و منجر به واکنشهای مختلف کاربران شد. این امر باعث شد تا کانال اخبار جهرم حقیقت این موضوع را از مجاری مختلف پیگیری کند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه ۲۱ آذرماه، موتورسیکلت یگان امداد نیروی انتظامی جهرم در خیابان جمهوری(منوچهری) که خیابانی کم‌عرض و به دلیل قرارداشتن در مرکز اصلی تجاری شهر، طلافروشی و وجود بازار Store به ویژه در ساعات سرشب بسیار شلوغ و پُرترافیک است، در حال گشت‌زنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حین گشت، ناگهان عابری و کودکی که بسیار تند از خیابان‌ها عبور می‌کردند، با موتورسیکلت گشت انتظامی برخورد کردند. بلافاصله نیروی انتظامی با اورژانس و پلیس Police راهور تماس گرفت و در کمترین زمان مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه، مصدوم بزرگسال که آسیب خاصی ندیده بود پس از معاینه مرخص شد.

سرباز راکب موتورسیکلت یگان امداد نیز دچار شکستگی پا شد، اما کودک که دچار ضربه به سر شده بود، به دلیل حساسیت سنی، در بیمارستان جهت اطمینان تحت نظر و مراقبت تحت نظر قرار گرفت.

خانواده‌‌ی مصدوم و پلیس نیروی انتظامی هرگونه فرار Escape یا ترک صحنه را کذب محض اعلام کردند و نیز بیان شد که کلیه‌ی اقدامات امدادی و درمانی اعزام توسط مامورین صورت پذیرفته است.

پلیس همچنان پیگیر این حادثه Incident است و تا کنون جهت احوال‌پرسی و تحقیقات چندبار در بیمارستان به کودک و خانواده‌ی وی سر زده است.

ضمناً اعمال قانون Law خودروهای متخلف و حتی تراکتورها توسط پلیس راه در جاده انجام می‌شود و هرگونه توقیف موتورسیکلت در جاده‌های شهری و روستایی توسط پلیس راهور جهرم کذب است و خارج از وظایف محوله این بخش از پلیس است.

ضمناً جهرم فاقد یگان ویژه نیروی انتظامی است و تنها یگان امدادی نیروی انتظامی در این شهرستان قرار دارد.

پلیس فتا استان فارس نیز به کاربران فضای مجازی پیشنهاد می‌کند که خبرها را از منابع اصلی و معتبر پیگیری کنند و از انتشار تصاویر جعلی خودداری فرمایند.

پلیس با منتشرکنندگان خبرهای کذب، و کسانی که با انتشار تصاویر و اخبار جعلی، موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد قانونی خواهد داشت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌های مترو

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان