Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:44:43 GMT

شیرینی شب یلدا گران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۴۹۸

شیرینی شب یلدا گران می‌شود؟

ساعت 24- رئیس اتحادیه قنادان تهران تصریح کرد: نظارت بر عملکرد قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها در آستانه شب یلدا صورت خواهد گرفت و قیمت‌ها توسط بازرسان در سطح بازار کنترل خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: نرخ شیرینی برای شب یلدا ثابت است و هیچ افزایش قیمتی در برنامه نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران علی بهرمند درباره وضعیت قیمت شیرینی برای شب یلدا، اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه‌های تولید اما قیمت شیرینی ثابت بوده و هیچ گونه افزایشی را برای شب یلدا نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که قیمت انواع مختلف شیرینی بر اساس کیفیت تعیین می‌شود، گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم انواع شیرینی تر و خامه‌ای درجه یک 21 هزار تومان، شیرینی زبان پاپیونی 18 هزار تومان، شیرینی برنجی 18 هزار تومان، شیرینی گل‌محمدی (دانمارکی) 17 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 13 هزار تومان تعیین شده است.

بهرمند افزود: قیمت هرکیلوگرم باسلق لوله‌ای ساده و باسلق لقمه‌ای گردویی بستگی به نوع مواد اولیه و کیفیت تولید آن متغیر است و نرخ ثابتی ندارد.

رئیس اتحادیه قنادان تهران تصریح کرد: نظارت بر عملکرد قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها در آستانه شب یلدا صورت خواهد گرفت و قیمت‌ها توسط بازرسان در سطح بازار کنترل خواهد شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748288

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟