Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@19:59:38 GMT

زمان رسیدگی به پرونده موسوم به دکل نفتی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۹۵۳۹

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی گفت: پس از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه، شعبه ۱۰۶۳ مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی، سوم دی ماه را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهاجرانی جزو متهمان این پرونده نیست، گفت: امیدوارم هرچه زودتر قرار منع تعقیب برای مهاجرانی صادر شود؛ چرا که اتهامی متوجه وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه پرونده دکل نفتی ۵ متهم دارد، گفت: اتهام برخی از متهمان تحصیل مال نامشروع و برخی دیگر خیانت در امانت عنوان شده است.

وی یادآور شد که وکیل‌مدافع یکی از متهمان این پرونده است و موکلش واسطه خرید دکل بوده است.

علیزاده‌طباطبایی در ادامه با اشاره به پرونده مهدی هاشمی و موضوع مرخصی‌های وی، گفت: طبق آیین‌نامه سازمان زندان‌ها به هر زندانی ماهانه دو روز مرخصی می دهند، مگر به کسانی که جرایم خاص داشته باشند و وضعیت شان مورد رضایت نباشد؛ لذا مرخصی مهدی هاشمی فراتر از آیین نامه سازمان زندان‌ها نیست.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای ۲۶ شهریورماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر اینکه دادستان تهران ۱۶ مردادماه در خصوص پرونده موسوم به دکل نفتی گفته بود که این پرونده یکی از پرونده‌های سنگین دادسرای جرایم اقتصادی محسوب می‌شود و تحقیقات این پرونده به پایان رسیده است، آخرین وضعیت این پرونده را شرح دهید؟ گفت: این پرونده از لحاظ محتوا بزرگ بود و مدت‌ها طول کشید، کیفرخواست آن صادر شده و به دادگاه رفته، اما هنوز در دادگاه تعیین وقت نشده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص تعداد متهمان این پرونده، گفت: اکنون نمی‌دانم، ولی بیش از یک متهم دارد.

مهدی هاشمی نیز در حال سپری کردن دوران حبس ۱۰ ساله خود است. 
*ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل