Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@23:32:05 GMT

وضعیت تعطیلی مدارس کشور در پی آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۸۸۱

بنابر افزایش شاخص آلودگی و پایداری آلاینده ها در هوا، مدارس تهران، ارومیه و تبریز تعطیل شد.

به گزارش شریان نیوز، محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان در خصوص شاخص آلودگی هوای پایتخت گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت به 150 رسیده است. براساس سنجش کیفیت هوا، انتظار می رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده ها تا روز یکشنبه، شرایط کیفی هوای نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس در اکثر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درحال حاضر بنابر شرایط جوی حاکم در پایتخت، فردا جلسه کمیته اضطرار برگزار می شود . بنابر افزایش شاخص آلودگی و پایداری آلاینده ها در هوا، از سوی دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا تصمیماتی مبنی بر عدم برگزاری زنگ ورزش در مدارس و جلوگیری از تردد دانش آموزان در فضای باز اتخاذ شده است.

معاون پایش سازمان محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: با افزایش شاخص آلودگی هوای پایتخت به افراد سالمند، خردسالان و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری در شهر خودداری کنند و افراد سالم نیز از فعالیت در فضای باز بپرهیزند.  
آلودگی هوا، زنگ ورزش مدارس تهران را لغو کرد

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما، پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها فراهم باشد که در این شرایط زنگ ورزش کلیه مدارس تهران برای فردا لغو شد.   اجرای محدودیت های ترافیکی در ارومیه
کارگروه هماهنگی جلوگیری از آلودگی هوای استان به منظور پیشگیری از تشدید آلودگی هوا از روز یکشنبه مدت چهار روز محدودیتهای ترافیکی را در شهر ارومیه اعلام کرد.

 مدارس ارومیه، یکشنبه هم تعطیل شد    آموزش و پرورش فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه کلیه مقاطع تحصیلی در شهر ارومیه (نواحی یک و دو ) در نوبت صبح بدلیل آلودگی شدید هوا و آلایندگی بیش از حالت استاندارد تعطیل اعلام کرد.

مدارس روستایی نواحی یک و دو ارومیه مشمول این تعطیلی نیست.

گفتنی وضعیت هوای ارومیه هم‌اکنون در وضعیت ناسالم برای تمام گروه های سنی قرار دارد.   تعطیلی مدارس تبریز به علت الودگی هوا

پیرو تصمیم و مصوبه کمیته مدیریت کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز ، بدلیل آلودگی شدید هوا و آلودگی بیش از حالت استاندارد فردا (یکشنبه) ۲۶ آذرماه، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در کلانشهر تبریز تعطیل خواهد بود .    مدارس تهران هم تعطیل شد      با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ،ابتدایی و مهد کودک غیر از فیروزکوه و دماوند تعطیل  اعلام شد.  خبرگزاری میزان

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس