Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از حضور بخش گردشگری ایران در اجلاس «یورومانی» پاریس به انگیزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

سعید اوحدی این اجلاس را بسیار مهم و معتبر برشمرد و گفت: اجلاس یورومانی که متولی حضور ایران در آن، بانک مرکزی است با حضور ۳۰۰ تن از نمایندگان کشورهای اروپایی و آسیایی، هفتم فوریه در پاریس برگزار می‌شود که یکی از رویکردهای آن، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران پس از برجام و جذب علاقمندان و صاحبان سرمایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: یکی از گرایش‌های اجلاس امسال، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران است که تا زمان برگزاری این رویداد، قطعا سعی می‌شود برنامه‌ریزی خوبی برای معرفی فرصت‌ها و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها انجام شود. یورومانی مجالی خواهد بود تا ما با صاحبان سرمایه وارد مذاکره‌های مستقیم‌تری شویم.

او که کمتر از یک ماه است معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده، درباره عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران خارجی با وجود تلاش‌ها و اجلاس‌های بین‌المللی که پس از برجام برگزار شد تا ابهام‌های سرمایه‌گذاری در ایران برطرف شود، گفت: ایران در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی بویژه در گردشگری، قوانین پیشرفته و مترقی دارد، ولی باید روی آن کار شود و این قوانین در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، درست معرفی شود.

اوحدی سپس با بیان این که هنوز آسیب‌شناسی جدی درباره وضعیت سرمایه‌گذاری در گردشگری ایران و عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران خارجی با وجود قوانین پیشرفته، صورت نگرفته است.

با وجود قوانینی که گفته می‌شود مترقی و پیشرفته است، اوحدی اظهار کرد: اما فرصت‌های پیشرو را با توجه به بسته‌های درنظر گرفته شده برای اجلاس «یورومانی» و در پی آن همایش سرمایه‌گذاری در تبریز ۲۰۱۸ که شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود، معرفی می‌کنیم و از همه فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران