Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:14:14 GMT

برگزاری کرسی های تلاوت مجلسی درپنج مسجد تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۲۹۳۷

برگزاری کرسی های تلاوت مجلسی درپنج مسجد تهران

به گزارش روزیکشنبه ایرنا از روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن ، کرسی‌های تلاوت مجلسی در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 در مساجد تهران آغاز شده است .
صد و هفتاد و چهارمین کرسی نفحات با تلاوت روز یکشنبه ( 26 آذرماه) پس از نماز عشا با تلاوت عبدالمحمد پورعاشوری، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین کرسی نفحات روز دوشنبه ( 27 آذرماه) با تلاوت داود عظیمی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد جامع الرسول(ص) تهرانسر برگزار می شود.
در روز چهارشنبه (29 آذرماه ) کرسی نفحات با تلاوت محمود متولی قاری و موذن استان عبدالعظیم(ع) در مسجد حصرت ابولفضل (ع) واقع در خانی آبادنو، 18 متری میثاق جنوبی، نبش کوچه 63 برگزار می شود.
همچنین در روز پنجشنبه (30 آذرماه) کرسی نفحات 30 با تلاوت موحید خزایی از قاریان ممتاز کشورمان در مسجد حضرت امام حسن مجتبی واقع در عبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان رحمان جنوبی، کوچه24 برگزار خواهد شد.
کرسی نفحات روز شنبه ( 25آذرماه) در مسجد حجت واقع در خیابان کاشانی، نرسیده به خیابان غفاری، شهرک شهید نامجو با تلاوت طه کبیری قاری ممتاز کشورمان برگزار شد.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره
09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7213 / 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان