Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از توقف سد «شهید بروجردی» در این شهرستان خبر داد.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی اظهار داشت: پروژه سد شهید بروجردی سال‌هاست که در حالت فریز است و متوقف‌شده و اعتبار آن در طول سالیان پی‌درپی ۱۰۰ هزار تومان بوده است و این به این معناست که این پروژه از دستور خارج‌شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع به‌شدت پیگیری شد و استاندار لرستان از بدو ورود به استان به جد این پروژه را دنبال کرد و درنهایت بنده به‌منظور اینکه از رفع مشکل سد شهید بروجرد مطمئن شوم در سازمان برنامه‌وبودجه حضور پیدا کردم.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای که در سازمان برنامه‌وبودجه داشتیم متوجه شدیم که بالاخره پس از چند سال که اعتبار سد شهید بروجردی ۱۰۰ هزار تومان بود و عملاً از دستور خارج بود به ۲۰ میلیارد تومان رسیده و این سد ردیف بودجه گرفته است.

گودرزی اظهار داشت: البته در همان جلسه با صحبت‌هایی که شد و بررسی مجدد اهمیت سد شهید بروجردی بر زندگی مردم شهرستان بروجرد مقرر شد که اعتبار این سد در دفترچه بودجه ۹۷ از ۲۰ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یابد اما متأسفانه مشاهده شد که در دفترچه بودجه اعتبار این سد همان ۲۰ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: پس از مشاهده اعتبار سد شهید بروجردی در دفترچه بودجه و عدم افزایش اعتبار این سد در دفترچه بودجه پیرو قول‌های داده‌شده مجدد با مدیرعامل آب کشور و مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان جلسه‌ای برگزار شد و با سازمان برنامه بودجه نیز ارتباط تلفنی برقرار شد و قول داده شد که اعتبار این پروژه از ۲۰ میلیارد ریال اصلاح شود و به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان