Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در نشست با مدیران عامل بانکهای استان تاکید کرد: کلیه پیگیریهای بانکها برای وصول اقساط تسهیلات در مناطق زلزله زده متوقف شود.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه افزود: پیامکهای ارسالی از بانکها مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده به دلیل این است که شماره همراه وام گیرندگان و ضامنان آنها در زمان تشکیل پرونده دریافت وام در سیستم پیامکی بانکها ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مردم مناطق زلزله زده به پیامک‌های ارسالی از سیستم بانکی در خصوص پرداخت اقساط تسهیلات توجه نکنند.
وی گفت: در خصوص زلزله زدگان شهرستان کرمانشاه پالایش هایی صورت خواهد گرفت، چون شهر کرمانشاه آسیب چندانی ندیده و باید آسیب دیدگان واقعی مشخص شوند.
استاندار کرمانشاه افزود: هزینه استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به جز شهرستان کرمانشاه، برای دولت حدود چهار هزار میلیارد تومان است.
بازوند اضافه کرد: استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به ویژه در شهرستان کرمانشاه شامل وام‌های بازرگانی کلان نمی شود، مگر اینکه واقعا و براساس نظر کارشناسی، آسیب دیده تلقی شوند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 87 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی