Web Analytics Made Easy - Statcounter


گروه موسیقی «خورشید سیاه» تا چند روز دیگر تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «دوگانه سوز» در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

طاهرعلی رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به تولید تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم «دوگانه سوز» به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم مانند توجه و تمرکز همیشگی گروه «خورشید سیاه» در حوزه محیط زیست تلاش دارد تا فضای جدیدی را در این حوزه  به مخاطبان معرفی کند. این در حالی است که ما در این آلبوم عمده توجه خود را این بار روی مسائل اجتماعی متمرکز کرده و در دل آن نگاهی هم به محیط زیست داشته ایم.

وی ادامه داد: ما همزمان با رونمایی از آلبوم، بنا داریم تا پایان سال جاری یک کنسرت آنپلاگد هم برگزار کرده و پس از آن برنامه ریزی هایی را نیز برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها داشته باشیم. به هر حال امیدوارم فضا به گونه ای طراحی شود که ما بتوانیم طبق برنامه ریزی به اجراهای زنده که شاید در شهرهای رشت و شیراز باشد، برسیم.

جهانگیر رها خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، آرش اسلامی نوازنده گیتار الکتریک، طاهر علی رمضانی نوازنده گیتار بیس و هم خوان، علی فرهمند نوازنده درامز از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند. آلبوم «دوگانه سوز» به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری «سی لحن باربد» منتشر می شود.

گروه «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی آثار خود را به جامعه معرفی کرد.

این گروه موسیقایی طی فعالیت‌های چند ساله  گذشته خود غیر از برگزاری چند کنسرت که با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی و محیط زیست برگزار شد به انتشار چندین قطعه موسیقی از جمله «خرس سیاه بلوچی»، «ریز گرد عربی»، «به نوروز»، «قاره هفتم»، «داروک»، «آقای رییس جمهور بعدی» و «قسمت نامه» اقدام کرد.

قطعه «آقای رئیس جمهور بعدی» آهنگی بود که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲ منتشر شد. این آهنگ مطالباتی از رئیس جمهور آینده کشور در زمینه محیط زیست و مشکلات اجتماعی بود که در زمان انتشار مورد توجه محافل دانشجویی و انتخاباتی قرار گرفت به طوری که محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ضمن فعالیت‌های تبلیغاتی خود در یکی از دانشگاه‌ها، این اثر را شنیده و درباره آن صحبت کرده بود. «خورشید سیاه» چندی پیش با حضور تعدادی هنرمندان و مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست از اولین آلبوم خود با نام «اشک سیاه» رونمایی کرد.

true برچسب ها : آلبوم موسیقی طاهر علی‌رمضانی گروه خورشید سیاه موسیقی تلفیقی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.

«نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود.

کد خبر 6089548 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه