Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: در دیدار فینال رقابت های جام باشگاههای جهان دو فرنگی کار خارجی تیم کم کاری کردند و نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 23 و 24 آذر با حضور 10 تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمه رازی اصفهان در دیدار فینال با پیروزی 8 بر 2 مقابل سینا صنعت ایذه به برتری رسید و برای دومین بار قهرمان جام باشگاه های جهان شد.
همچنین تیم های بیوک شهیر ترکیه و گئورگین کلاب گرجستان به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.
تیم های مسکو روسیه، شهدای مدافع حرم قم، دینامو ارمنستان، سامسون اوکراین، المپیک هاپس رومانی و اس سی بوداپست مجارستان نیز در رده های پنجم تا دهم قرار گرفتند.
تیم پاستور اندیمشک در سال 2014، بیمه رازی در سال 2015 و سینا صنعت اندیمشک در سال 2016 قهرمان جام باشگاه های جهان شده بودند.
«ملک محمد بویری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سینا صنعت ایذه امسال برای تکرار قهرمانی بسته شده بود و فرنگی کاران تیم ما تا فینال کشتی های خیلی خوبی گرفته بودند اما دو کشتی گیر نامدار خارجی یعنی «ماکسیم مانوکیان» دارنده مدال طلای جهان از ارمنستان و «ژان بلنیوک» دارنده مدال نقره المپیک و طلای قهرمانی جهان از اوکراین در فینال کم کاری کردند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
وی اظهار داشت: این دو فرنگی کار قبل از حضور در تیم سینا صنعت ایذه در اردوهای تیم ملی کشورشان بودند و آماده بودند اما در دیدار فینال بسیار ضعیف و بد ظاهر شدند و اگر شرایط برای حضور فرنگی کاران ایران مهیا بود به طور حتم به دنبال کشتی گیر خارجی نمی رفتیم.
این مربی سازنده ایذه ای ادامه داد: متاسفانه بیشتر فرنگی کاران با تیم بیمه رازی قرارداد یک ساله داشتند و حتی در جام باشگاه های جهان برای این تیم به روی تشک نرفتند و بیرون مانده بودند و ما هم نمی توانستیم آنها را جذب کنیم.
وی ادامه داد: برای مثال محمد نوربخش، محمد الیاسی، مهدی زیدوند، امیرحسین حسینی، پژمان پشتام و سایر فرنگی کاران در وزن های دیگر با بیمه رازی قرارداد داشتند و بیرون مانده بودند و ما نمی توانستیم آنها را جذب کنیم.
بویری بیان داشت: برای مثال در وزن 98 کیلوگرم مجبور شدیم حسن آریانژاد را با 20 سال سن در ترکیب خود در جام باشگاه های جهان داشته باشیم، در حالی که امیرحسین حسینی به دلیل قرارداد با بیمه رازی بیرون مانده بود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در خصوص ماندگاری این تیم در لیگ کشتی، اظهار داشت: اگر فدراسیون بخشنامه و یا آیین نامه جدیدی را تصویب کند که نفرات اول و دوم تیم ملی بین تیم ها تقسیم شوند شاید در لیگ کارمان را ادامه دهیم اما اگر به غیر از این باشد شرایط برای تیم ها سخت می شود چرا که امسال به خصوص در جام باشگاه های جهان با خون و دل و استرس فراوان کشتی گیر جمع کردیم.
وی همچنین از ظهور یک پدیده جدید در جام باشگاه های جهان خبر داد و یادآور شد: «شاهی بداغی» فرنگی کار 17 ساله امسال در وزن 63 کیلوگرم برای تیم سینا صنعت ایذه به روی تشک رفت و مبارزه های بسیار خوبی انجام داد.
بویری در خصوص عملکرد برادرش پیام بویری در جام باشگاه های جهان نیز گفت: او قبل از رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های جهان در لهستان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود و در وزن 77 کیلوگرم نیز پژمان پشتام به دلیل آنکه با بیمه رازی قرارداد داشت نتوانستیم او را جذب کنیم و به همین دلیل پیام با همین مصدومیت به کارش در جام باشگاه های جهان ادامه داد که در دیدار فینال مقابل «رومن ولاسوف» فرنگی کار نامدار روس هر چند در سه دقیقه نخست خوب بود اما در وقت دوم رباط صلیبی او به طور کامل پاره شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**
خبرنگار: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد