Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ایرانی خواه در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: اورژانس پیش بیمارستانی در عرصه سلامت نقش بی بدیلی دارد و توجه به اهمیت و جایگاه آن را نیز طی چند سال اخیر شاهد هستیم.

وی گفت: در راستای قرار گرفتن اورژانس به شاخص های استاندارد، تلاش های گسترده ای انجام شده و امیدواریم که بتوانیم با ارتقا شاخص ها در خدمات رسانی مطلوب تر در خور شان مردم بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به توسعه اورژانس 115 قم گفت: تحول در بدنه اورژانس 115 را در این دوره شاهد بودیم که اورژانس هوایی و بهبود وضعیت ناوگان اورژانس از جمله آنها بود.

دکتر ایرانی خواه عنوان داشت: همکاران ما در اورژانس 115 با تحمل و توان بسیار بالا در راستای خدمات رسانی به مردم گام برمی دارند که اگر خدایی ناکرده به این دوستان توجه نکنیم، می تواند مشکلات بسیاری را به بار آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: هنوز با شاخص هایی که انتظار می رود که اورژانس پیش بیمارستانی در نقش سلامت ایفا کند، فاصله داریم، خدمات گسترده ای انجام شده اما باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته تا به وضعیت مطلوب تر برسیم.

دکتر ایرانی خواه به اجرای طرح های 724 و 247 اشاره کرد و گفت: این دو امر موجب رفع مشکلات بسیاری شده و همچنین شادابی و نشاط را در میان مردم ایجاد خواهد کرد که خدمتی جدید به مردم است.

وی به لزوم ارتباط هر چه بیشتر اورژانس با دیگر دستگاه ها اشاره کرد و گفت: ارتباط دانشگاه علوم پزشکی قم و در راس آن اورژانس 115 با نیروی انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری و... سرآمد است و باید در تحقق اهداف بلندی که قم باید داشته و همچنین تحکیم ارتباط میان دستگاه ها کوشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: جایگاه قم به گونه ای است که شاهد هستیم در یک روز سه وزیر در قم حاضر شده و یا سران قوا در این شهر همواره تردد داشته و از سوی دیگر حضور مراجع و برگزاری همایش های بین المللی و همچنین مراسم ها و آیین های مذهبی را در قم شاهد هستیم که از این رو می طلبد به اورژانس 115 قم نگاه ویژه ای شود و در تقویت زیرساخت های آن کوشید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان