Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سابق یزد گفت: تمام توطئه هایی که امروز بر علیه اسلام و خصوصا مکتب تشیع انجام می شود به نوعی به اسرائیل مربوط می شود و یا ریشه آن بهره برداری به نفع این رژیم غاصب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، محمدرضا فلاح زاده استاندار سابق استان یزد و جانباز مدافع حرم، شب گذشته در جمع مردم ابرکوه در مسجد کوثر اظهار کرد: اولین جیزی که اسلام به آن اهمیت داده است ایمان به خدا و اولین نشانه ایمان قبول حاکمیت خداوند است و از افتخارات امت یکپارچه شیعه این است که حاکمیت خداوند را پذیرفته و جلوی هر گونه تفرقه در امت اسلامی را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر 6 هزار انتحاری سوریه، به اسرائیل می خورد این غده سرطانی از بین می رفت
وی ریشه این فرقه هایی که در درون اسلام بوجود آمده است را انگلیس و با بهره برداری اسرائیل و آمریکا عنوان کرد و افزود: حدود 6 هزار عملیات انتحاری در سوریه، کشتار و هزاران هزار جنایت دیگر که گروه تکفیری داعش به نام سلفیون مرتکب شده اند، تنها با درایت سرداران اسلام بویژه سردار سلیمانی و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم و رهبری امام خامنه ای بساطش برچیده شد.

استاندار سابق یزد تاکید کرد: اگر این میزان عملیات انتحاری که توسط افراد به ظاهر مسلمان داعش انجام می شود، در مرزهای اسرائیل صورت گرفته بود امروز بساط این غده سرطانی برچیده شده و مشکل امروز جهان اسلام به پایان رسیده بود، در حقیقت تمام توطئه هایی که امروز بر علیه اسلام و خصوصا مکتب تشیع انجام می شود به نوعی به اسرائیل مربوط می شود و یا ریشه آن بهره برداری به نفع این رژیم غاصب است.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه ریشه جنایات داعش ضعف ایمان است، گفت: ملت ایران، با رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، توطئه های غرب و شرق را شناخت و برای مقابله با آن برنامه عملی پیاده کرد، با همکاری دیگر ملل اسلامی از جمله زینبیون پاکستانی، فاطمیون افغانستانی، حیدریون عراقی و نیروهای مردمی و بسیجی سوریه، تهدید را در فاصله های طولانی با مرزهای ایران سرکوب کرد و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد و این ها همه برکت ایمان به خداست.

شهر ابرکوه، آسیب های اجتماعی کمتری دارد/ امروز راه انتقاد در کشور باز است
وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: شهر ابرکوه نسبت به سایر شهرهای کشور، آسیب های اجتماعی کمتری دارد و این بدلیل تقید مردم به ایمان و تقوا بوده است، مردمان این دیار با لقمه حلال فرزندان خود را تربیت کرده و در راه اسلام فدا کردند؛ امروز نیز نسل جوان باید جبران کرده و اسلام ناب را به همان صورت به نسل آینده برسانند و گرنه این آسیب ها دامن این شهر را نیز آلوده خواهد کرد.

فلاح زاده با تاکید بر اینکه باید انقلاب و فرهنگ انقلابی برای جوانان تبیین شود گفت: انقلاب دستاوردهای فراوانی دارد که در سراسر جهان مشهود است و باید برای جوانان بازگو و اقدامات انقلاب برای ترویج فرهنگ و مکتب تشیع تبیین شود، دشمنان منطقه و فرا منطقه ای به نظام و بویژه عمود این خیمه که همان ولایت فقیه است حمله می کنند چرا که امروز رهبر انقلاب همچون چراغی روشنگری کرده و در خط مقدم معرفی دستاوردهای انقلاب هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با تمامی پیشرفت ها، کاستی ها و مشکلاتی نیز دارد که نباید آن را نادیده گرفت، امروز راه انتقاد در کشور باز است و مردم می توانند با آزادی به مسئولان رده های بالای کشور انتقاد کنند در حالیکه در زمان های گذشته بویژه در زمان طاغوت این آزادی وجود نداشت و این نیز یکی دیگر از دستاوردهای نظام است.

انتهای پیام / ک

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم