Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:34:53 GMT

اختصاص نشست های ویژه به روستائیان در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۵۳۳۰

اختصاص نشست های ویژه به روستائیان در ساوجبلاغ

به گزارش ایرنا، نخستین گام این طرح روز یکشنبه در نشست فرماندار و مسئولان اجرایی با اعضای شورا و اهالی روستای کهریزک بخش چهار باغ کلید خورد.
دراین نشست اعضای شوراهای اسلامی و برخی از اهالی به بیان نقطه نظرات و مشکلات پرداختند و گزارشی در خصوص روند پروژه ها به فرماندار شهرستان ارائه دادند.
ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ دراین نشست گفت: فرمانداری در جهت تامین زیرساخت روستاها اهتمام جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بازدید و دیدارهایی که در روستاها و به اتفاق مدیران ادارات مرتبط داریم سعی می شود دو یا سه طرح ضروری بررسی و برای اجرا و تکمیل آن در کوتاه مدت اقدام شود.
وی به ارائه تسهیلات در حوزه روستا اشاره کرد و افزود: نوع تسهیلات که در خصوص مشاغل روستایی در جهت تولید ملی و برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال داده می شود بسیار برنامه مند هستند چرا که تسهیلاتی با درصد سود پایین در قالب قرض الحسنه که می تواند در خصوص رفع بیکاری ، ایجاد اشتغال و رشد تولید ملی بسیار موثر باشد .
پالیز گیر در ادامه به بررسی مشکلات پرداخت و گفت برای بهسازی و آسفالت معابر این روستا ١٥٠ میلیون تومان تصویب و پرداخت خواهد شد .
وی افزود : با هماهنگی انجام شده و درخواست اهالی مبنی بر نامناسب بودن معابر مقرر گردید راه دسترسی ورودی روستا به طول ٧٠٠ متراسفالت شود.
فرماندار ساوجبلاغ افزود : اداره ابفا روستایی چاه جدیدی برای روستای کهریزگ حفر تا کمبود آب آشامیدنی این روستا تامین شود .
وی گفت : اداره مخابرات ساوجبلاغ مکلف است ظرف یک ماه مشکلات تلفن اهالی روستای کهریزک را حل و بنیاد مسکن نیز به اصلاح طرح هادی روستا اقدام کند.
پالیز گیر اظهار داشت: دهیاری روستای کهریزک موظف است سریعا برای ایجاد اشتغال در روستا شرکت تعاونی را فعال واز اداره منابع طبیعی برای انجام طرحهای اشتغال زایی درخواست زمین نماید .
وی در پایان با تاکید بر رفع مشکل آب کلانتری کهریزک از شوراهای اسلامی و اهالی روستا به دلیل پیگیری و تلاش مستمر برای توسعه روستاها تقدیر و تشکر کرد.
دراین نشست روسای ادارات بنیاد مسکن روستایی ، مخابرات ، ترافیک ، توزیع برق،آبفا روستایی ،فرمانده کلانتری کهریزک فرماندار را همراهی کردند.
6155/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان