Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور بر استفاده از فضای مجازی در راستای تقویت اعتقادات جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مسعود دریس مدیر روابط عمومی و مسئول فضای مجازی و امور استان های ستاد اقامه نماز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با توضیح درباره فضای مجازی اظهار کرد: «فضای مجازی فتنه نیست و از این طریق باید پیام انقلاب را صادر کنیم و مهندسی پیام را از آن‌ها بگیریم و به جوانان کشورمان تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه اگر فضای مجازی به خوبی مدیریت نشود دیگران آن را مدیریت خواهند کرد، ادامه داد: «باید از این فضا در راستای تقویت اعتقادات جوانان استفاده کرد.»

دریس بیان کرد: «اگر توانستیم شبکه های اجتماعی را در اختیار قرار دهیم برایمان فرصت و اگر فضای مجازی ما را در اختیار قرار گیرد، تهدیدی جدی است.»

این مسئول گفت: «بنا به فرمایش رهبری، شرط داشتن حضور قلب در نماز این است که مخاطب داشته باشیم و مخاطبی بهتر از آفریننده هستی نیست.»

وی با بیان اینکه انسان در مقابله با نماز دو راه دارد، افزود: «یا به دنبال نماز رفته و نسلی صالح تربیت می کند و یا سهل انگاری کرده که زنگ خطر بزرگی برای جامعه است.»

مدیر روابط عمومی، فضای مجازی و امور استان هیا ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: «باید در راستای ترویج امر نورانی نماز در جامعه تلاش کرد.»

سخنگوی اجلاس سراسری نماز بیان کرد: «برخی برای ترویج و گسترش اقامه نماز، تلاش های چندین ساله انقلاب را حفظ کرده و برخی نیز به دنبال طراحی های خاموش و پیچیده چند ساله دشمن می روند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)

به‌ مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیّع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل ‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری و سوگواری در روزهای پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم اردیبهش، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج‌مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

همچنین روز شنبه، پانزدهم اردیبهشت هم‌زمان با سالروز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، از ساعت ۹ صبح در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و از ساعت ۱۱ نیز در شبستان امام خمینی (قدس سره)، حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق سخنرانی و سیدحسین فتح اللهی، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در ظهر شهادت و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حاج علی اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 749730

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود