Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هیچ قراردادی با حسین عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت امضا نکرده بودیم.

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره موضوع مطرح شده در خصوص دوپینگی بودن حسین عسگری اظهار داشت: تست دوپینگ عسگری دو سال قبل در یک مسابقه داخلی مثبت اعلام و او با محرومیت 4 ساله مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط عسگری برای خداحافظی از دنیای دوچرخه‌سواری و درخواستی که او به نادو ارائه کرده بود، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ طبق آیین‌نامه‌ای که در چنین وضعیتی پیش بینی شده، از اعلام این مورد خاص دوپینگ خودداری کرد و ما هم برای حفظ حرمت ورزشکاری که سال‌ها در این رشته فعالیت کرده و حالا قصد کناره‌گیری دارد، این موضوع را رسانه‌ای نکردیم.

وی افزود: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روز پنج‌شنبه موضوع دوپینگی بودن عسگری را در رادیو عنوان کرد که این برخلاف آیین‌نامه مصوب نادو بود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره مربیگری عسگری در تیم ملی استقامت و نیمه استقامت گفت: دو سال از دوپینگ عسگری گذشته و او درخواست استیناف برای بخشیده شدن دو سال باقیمانده را ارائه کرده است. ما هم احساس کردیم که عسگری بخشیده می‌شود و به همین دلیل می خواستیم از او استفاده کنیم. در واقع ما در فدراسیون منتظر تصمیم استیناف بودیم که البته درخواست عسگری نیز رد شد. ما هیچ قراردادی با حسین عسگری نداشتیم و احتمال فعالیت او در تیم ملی بستگی به کمیته کمیته استیناف نادو داشت.

قمری با بیان اینکه «نوروزی می‌توانست دوپینگ حسین عسگری را اعلام نکند»، گفت: او هیچ فعالیتی در تیم ملی نداشت  و هیچ قراردادی نیز با فدراسیون امضا نکرد. ما منتظر پاسخ استیناف بودیم تا او را رسماً منصوب کنیم، اما با رد درخواست او، شرایط برای همکاری با عسگری فراهم نشد.

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT1 موضوعات مرتبط دوپینگ فدراسیون دوچرخه‌سواری خسرو قمری

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف