Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و با توجه به نامگذاری چهارمین هفته آذرماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری، 20 برگزیده حوزه پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با حضور وزیر علوم تقدیر می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، فعالان حوزه پژوهش و فناوری این نهاد، با حضور مسوولانی همچون دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از پژوهشگران، 28 آذر ماه در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق برنامه‌ریزی ستاد هفته پژوهش جهاد دانشگاهی، در این مراسم برترین‌های مراکز خدمات تخصصی، پژوهشگران و فناوران، گروه‌های پژوهشی، نشریات علمی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، طرح‌های پژوهشی و فناورانه، واحدهای در حال توسعه، برنامه‌ریزی‌های منسجم، شرکتهای دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی همکار جهاد دانشگاهی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

از اهداف فعالیت ستاد هفته پژوهش این معاونت می‌توان به ارتقای جایگاه جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف پژوهش و فناوری کشور، معرفی الگوهای موفق برتر جهاد دانشگاهی، شناساندن توانمندی‌های پژوهش و فناوری واحدها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی، شناسایی و تجلیل از پژوهشگران برتر جهاد دانشگاهی، ایجاد زمینه برای توسعه تعاملات بین واحدهای سازمانی و مرکز تحقیقاتی و پژوهشگران و مدیران پژوهشی و تشویق، تقویت و ایجاد انگیزه در بین پژوهشگران و مدیران پژوهشی اشاره کرد.

تجلیل و بزرگداشت محققان و مدیران پژوهشی برتر جهاد دانشگاهی، معرفی تلاش علمی محققان در سنوات قبل به‌ویژه در یک سال گذشته در واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی از طریق برگزاری نمایشگاه‌های علم و فناوری، مشارکت واحدها و پژوهشکده‌ها در ستاد استانی هفته پژوهش، تقدیر از کارفرماهای فعال و حامی حوزه پژوهش و فناوری، انعکاس مناسب طرح‌های پژوهشی و فناورانه شاخص در سطح جامعه، معرفی ساختارها و تشکیلات برتر حوزه پژوهش و فناوری و حمایت از واحد برگزیده استانی از اهم برنامه‌های در نظر گرفته برای هفته پژوهش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به‌عنوان مسئول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسئول امور بانوان انتظار می‌رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش‌های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های دینی مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسئله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش‌های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آنا، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه‌های ویژه می‌توانند در گروه «بانوان نقش‌آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن