Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صداوسيما، در اين مراسم که در سالن رضوان مرکز بسيج رسانه سازمان صداوسيما و به همت اداره کل ترابري برگزار شد، جمعي از مسئولان بخش هاي خدمات و ترابري کل، ترابري خبر معاونت سياسي و ساير معاونت ها ، مسئولان حراست مرکزي و يگان حفاظت صداوسيما در نيروي انتظامي و مسئولان راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل ترابري سازمان در اين مراسم در سخناني، با اشاره به زحمات و خدمات طاقت فرساي کارکنان بخش ترابري در پيشبرد اهداف رسانه ملي گفت: متاسفانه اين خدمات در کار رسانه معمولا مغفول مي ماند و لذا بر آن شديم تا با برگزاري مراسمي، از نمايندگان اين تلاشگران پنهان رسانه ملي تشکر کنيم.
وي افزود: همکاران ما در عرصه هاي مختلف و شرايط گوناگون آب و هوايي در کنار ساير عوامل توليد و اخبار به پيشبرد اهداف رسانه ملي در خط مقدم مبارزه با انحصار رسانه اي غرب بوده اند و قبل و بعد از همه عوامل رسانه ، در ميدان حضور داشته اند.
در اين مراسم همچنين معيني مديرکل پشتيباني و خدمات سازمان صداوسيما به نمايندگي از معاون منابع مالي و سرمايه انساني رسانه ملي در سخناني از زحمات و تلاش هاي همکاران ترابري و حمل و نقل در صداوسيما تقدير و تشکر و بر لزوم بهبود خدمات دهي به کارکنان رسانه ملي تاکيد کرد.
وي افزود: متاسفانه يکي از کمترين حقوق و مزايا به کارکنان بخش حمل و نقل تعلق مي گرفت که معاونت سرمايه انساني سازمان در تلاش است تا در حد توان، به اين بخش نگاه خاص داشته باشد و پرداختي هاي اين بخش متعادل شود.
معيني افزود: هم اکنون چندين مجموعه از بخش خصوصي بصورت اجاره خريد خدمت با بخش هاي مختلف ترابري معاونت هاي مختلف صداوسيما همکاري دارند که نياز به ساماندهي و يکسان سازي خدمات آنها وجود دارد.
وي با اشاره به حضور مسئولان راهنمايي و رانندگي در اين مراسم که نشانه توجه مسئولان راهور به سازمان است از کمکها و مساعدتهاي آنها در امور مختلف حمل و نقل بخصوص با توجه به اينکه سايت جام جم در يکي از شلوغترين و پرترددترين خيابانهاي تهران واقع شده ، قدرداني کرد و افزود: اميدواريم در آينده اين همکاري ها بيش از پيش افزايش يابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است