Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی تصریح کرد: بحثی به اسم تعطیلی کار پایانه نداریم.

وی در جریان بازدید از پایانه مذکور گفت:یکی از مشکلات عمده مدیریت شهری ضعف منابع مالی و بدهی های بالاست وگرنه پروژه ها با شتاب بیشتری به سرانجام می رسیدند.

شهردار خرم آباد تصریح کرد : تاکنون قریب به 90 تا 95 درصد کار انجام شده است و در مدت اجرای پروژه پایانه برون استانی ۷ پیمانکار در دوره های متوالی در آن فعالیت داشته اند

دکتر رشیدی درصد اعلام شده را مربوط به ساختمان مرکزی پایانه دانست و تاکید کرد : سایر تاسیسات تکمیلی پروژه از جمله رستوران ، استراحتگاه رانندگان ، تعمیرگاه ، پمپ گازوئیل ، کارواش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..شامل درصد اعلام شده نمی باشند و کار بیشتری را می طلبند.

وی با تاکید بر امنیت بالای پایانه با توجه به حضور نیروی انتظامی و قرار داشتن آن در داخل شهر ، خاطرنشان کرد: ترمینال کنونی علاوه بر امن بودن ، مسیر دسترسی مناسبی دارد با این توضیح که ۸۰ % تردد اتوبوسها در شب انجام می گردد که در آن ساعات مسیرهای منتهی به ترمینال ازدحام چندانی ندارند.

لازم به ذکر است: پایانه برون استانی خرم آباد که عملیات ساخت آن از سال ۹۲ شروع شده است شامل ساختمان مرکزی با زیربنای ۳۴۶۰ متر مربع ،محوطه ای با مساحت ۴ هکتار ، ۱۰ غرفه تعاونی ، ۱۰ غرفه فروشگاه و کافی شاپ ، رستوران ، اتاق مادر و کودک ، اتاق انتظامات و غیره می باشد .

گفتنی ست: اعتبار پروژه مذکور ۱۰ میلیارد ریال بوده که بخشی از آن از محل تسهیلات اعطایی بانکها تامین شده است.

 

۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد