Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@12:33:36 GMT

جای شرکت های دانش بنیان در آذربایجان غربی خالی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۴۹۵

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 26 آذر، نادر صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های دانش آموزی و معلمان پژوهنده استان اظهار کرد: آذربایجان غربی با وجود جمعیتی بالغ بر سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیتی بسیار بالاتر از برخی کشور های جهان دارد و با عنوان یکی از استان های تاثیر گذار در بحث توسعه و پیشرفت کشور نیازمند فعالیت های شرکت های دانش بنیان و ورود پزوهشگران به این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قوی ترین کشور های جهان امروز پیشرفت و سعادت خود را مدیون شرکت های دانش بنیان هستند، استان آذربایجان غربی نیز باید به همت مسئولین، دولت و ورود اساتید به این حوزه و با درک مشکلات روز در راستای توسعه و پیشرفت با حداقل کردن آسیب ها توسط سیستم های اختراعی قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز مدارس استان در سطح بسیار مطلوبی در بحث پژوهش ورود یافته است ادامه داد: علاوه بر مدارس آموزش های عالی و دانشگاه ها نیز با ورود و فعالیت روزافزون در زمینه پژوهش و تحقیق فرصتی را برای حل موضوعاتی که حیات و پیشرفت کنونی جامعه را با خطر مواجه می سازد ایجاد کند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: همانطور که پس از انقلاب اسلامی، کشور ایران با پیشرفت در حوزه دفاعی و نظامی در میان جوامع حرفی برای گفتن دارد باید از تمامی ظرفیت های علمی و پژوهشی بهره برداری شود تا شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون در جامعه باشیم.

 

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان