Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:26:17 GMT

نگهباني که سارق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۹۴۱

نگهباني که سارق شد

خبرگزاري آريا - رئيس کلانتري 170 کهريزک با اشاره به دستگيري نگهبان يک کارگاه شخصي گفت: نگهبان که سعي مي‌کرد با صحنه سازي ردپايي از خود بر جا نگذارد، شناسايي شد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاري ميزان،رئيس کلانتري 170 کهريزک با اشاره به دستگيري نگهبان يک کارگاه شخصي گفت: نگهبان که سعي مي‌کرد با صحنه سازي ردپايي از خود بر جا نگذارد، شناسايي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رضا شبي پور گفت: ظهر روز گذشته يکي از مالکان کارگاه‌هاي خصوصي در کهريزک غرب، طي تماس تلفني به مرکز فوريت‌هاي پليسي اعلام کرد که تعدادي از لوازم کارگاهش سرقت شده است. تيم تخصصي کلانتري ضمن تشکيل پرونده‌اي در اين خصوص، براي بررسي موضوع به آدرس اعلامي، اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران انتظامي، شاکي به ماموران پليس مراجعه و اظهار داشت: يک دستگاه جوش و 70 متر کابل برق از کارگاه وي سرقت شده است.
اين مقام انتظامي، تصريح کرد: تحقيقات اوليه از نگهبان کارگاه و شاکي آغاز که در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد که خبر صحت داشته و کارگاه مورد سرقت قرار گرفته است.
سرهنگ شبي پور با اشاره به اينکه نگهبان کارگاه در اظهاراتش مي‌گفت: در کارگاه تخريب شده و سارق بانقد کردن چک، عودت دهد. وليکن پس از خروج از کارگاه تا کنون بر نگشته است.
وي همچنين توضيح داد: مالباخته براي تکميل اظهارات خود بيان داشت: دو سال پيش کارگري را که از توابع افاغنه بود به عنوان انباردار استخدام و هر وقت يک بار اجناسي از داخل انبار سرقت مي‌شد، ولي حدس نمي‌زدم که ممکن باشد سرقت‌ها را کارگر افاغنه انجام داده باشد.
وي افزود: ضمن تشکيل پرونده‌اي در اين خصوص، دستگيري کارگر در دستور کار قرار گرفت تا اينکه در تحقيقات و پايش اطلاعاتي بدست آمد که کارگر متواري در شهر واوان تردد دارد.
سرهنگ شبي پور گفت: با هماهنگي مقام قضايي تيمي از ماموران انتظامي به مخفيگاه متهم اعزام و در يک عمليات ضربتي متهم دستگير و براي بررسي بيشتر به کلانتري منتقل شد.
رئيس کلانتري 167 دولت آباد عنوان داشت: متهم که در ابتدا منکر بزه انتسابي بود، در تحقيقات مقدماتي لب به اعتراف گشود و به سرقت‌هاي انجام شده اعتراف کرد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: متهم با تکميل پرونده، براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس