Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجاری سازی 120 متر از اردوگاه دانش آموزی آموزش و پرورش استان واقع در آبشار یاسوج به درخواست مسئولان این اداره کل مستلزم بررسی بیشتر است.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کارگروهی با حضور شهردار یاسوج، معاون عمرانی استاندار و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان به زودی در یاسوج تشکیل و پس از بررسی ابعاد مختلف این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آموزش و پرورش دستگاه اجرایی مهم و حساسی بوده و لازم است که در کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش حمایت شده و برای کاهش مشکلات آن تلاش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و اهمیت آنها، بیان کرد: ایمنی و استفاده از سرویس های حمل و نقل دارای استاندارد مناسب برای برگزاری این اردوها در استان ضروری است.
احمدی عنوان کرد: نباید مشکلات اعتباری دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سبب حرکت آنها به سوی بنگاه داری شود زیرا این مسأله یک آسیب جدی است.
وی ابراز داشت: برون سپاری برخی خدمات نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در چارچوب قانون از هدف گذاری های کلان مسئولان اجرایی این استان باشد.
اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد واقع در آبشار یاسوج سال 1358 در زمینی به مساحت 2 هکتار ساخته شد و ظرفیت پذیرش حدود 800 دانش آموز را نیز دارد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد که در 2 هزار و 844 آموزشگاه تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد