Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: تعهدات باشگاه استقلال نسبت به مهدی قائدی انجام نشده‌است به همین دلیل مجبور به شکایت شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، غلامرضا دلگرم در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب جام حذفی گفت: «از دو منظر به این بازی نگاه می‌کنیم. نگاه اول ما به استقلال است که بازی کردن برابر تیم‌هایی مانند استقلال که با ریشه هستند، باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هواداران میلیونی در سراسر کشور دارد و بازیکنان ما می‌توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. همچنین ایرانجوان نیز ۷۰ سال قدمت دارد و به همین دلیل این بازی میان ریشه‌داران است چرا که هر دو تیم از تیم های اصیل ایران هستند.»

وی افزود: «بازی فردا یک دیدار قابل قبول برای هر دو تیم است. بازیکنان ما یک چالش پیش رو دارند که باید از آن برای معرفی خود استفاده کنند. ما در این بازی به دنبال موفقیت هستیم و استقلال نیز می خواهد پیروز باشد اما در نهایت یک تیم به مرحله بعدی می رود.»

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت لیگ یک فوتبال ایران، اظهار کرد: «لیگ یک از استانداردها فاصله دارد. اما با وجود این اختلاف با لیگ برتر در لیگ یک بازیکنان با کیفیتی حضور دارند و هر سال می بینید که تیم‌های لیگ برتر از لیگ یک بازیکن می گیرند. میان تیم های ایرانی تفاوت کیفیت زیادی وجود ندارد. مهدی طارمی از ایرانجوان به پرسپولیس رفت و بهترین بازیکن ایران شد و این موضوع نشان می‌دهد تفاوت‌ها خیلی زیاد نیست. مهدی قائدی نیز این وضعیت را داشت و باشگاه ایرانجوان او را معرفی کرد. اگر قائدی قدر توانایی خود را بداند می تواند نقش پر رنگی در آینده فوتبال ایران داشته باشد. دلیل این فاصله کم نیز این است که بازیکنان ما ریشه ای رشد نکرده‌اند. ما در مرحله قبل فولاد خوزستان را حذف کردیم و خونه به خونه نیز سیاه جامگان را حذف کرد و امکان رخ دادن شگفتی باز هم وجود دارد.»

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر درپاسخ به سوالی درباره فساد در لیگ یک گفت: «من ۵ سال در دسته اول حضور داشتم و هیچگاه فساد به من پیشنهاد نشد. اما قبول دارم که هر جا پول فراوانی وجود داشته باشد، فساد نیز ایجاد می شود و ما باید بیشتر نظارت داشته باشد. نمی شود قطعی بگوییم فساد وجود دارد یا نه اما سیستم های نظارتی باید جلوی افراد سودجو را بگیرند.»

دلگرم درپاسخ به پرسشی درباره اتفاقات مصاف ایرانجوان بوشهر و مس کرمان بیان کرد: «از برنامه لیگ یک فوتبال گلایه دارم که واقعیت‌ها را نشان نداد و اجازه نداد که مسئولان ایرانجوان روی خط بیایند و از حق تیم دفاع کنند.داوری هر چند اشتباه تاثیر گذاری نداشت اما سوت‌های اشتباه داور تمرکز بازیکنان را بر هم زد. در یک صحنه توپ هنوز بیرون نرفته بود و با پای بازیکن مس برخورد کرده بود که من برای اولین بار اعتراض کردم و به شکل عجیبی اخراج شدم. سپس هم بازیکن ما از زمین مسابقه اخراج شد و همین موضوع ما را ناراحت کرد. من از عملکرد ناشایست بازیکنانم دفاع نمی کنم اما این را هم می‌گویم در محدوده فنی اجازه دخالت نیروی انتظامی وجود ندارد. چرا کسی نمی‌گوید مربی ما توسط نیروی انتظامی مجروح شد؟ ما خوبی‌ها را یاد می‌کنیم و بدی‌ها را نفی می‌کنیم و من از عملکرد بازیکنم در برابر مامورین نیروی انتظامی دفاع نمی‌کنم.»

سرمربی ایرانجوان در پایان درباره شکایت باشگاهش از استقلال عنوان کرد: «باشگاه استقلال تعهداتی نسبت به ایرانجوان در قبال مهدی قائدی داشت اما این تعهدات انجام نشد و ما مجبور به شکایت شدیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!