Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک ها موظفند در خصوص پرداخت تسهیلات اولویت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بدهند چراکه با تحقق این مهم سبب توسعه و گسترش همه جانبه استان و همچنین باعث ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: کارخانجات و کارگاه های تولیدی باید در راستای چهار چوب قانون و مقررات تعیین شده امور خود را انجام دهند تا شاهد تقویت نظام مالی بانک‌ها در استان باشیم.

کارگاه های غیر فعال در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ستاد تسهیل به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان تشکیل می‌شود و مسئولان مرتبط موظفند کارگاه های غیرفعال را شناسایی، آسیب شناسی و دوباره به چرخه تولید برگردانند.

 عباسی تاکید کرد: بانک‌ها در مسیر پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی باید طبق قدرت و توان بازپرداخت آنها عمل کنند تا مشکلاتی سد راه آنها قرار نگیرد.

وی یادآور شد: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری باید هر چه سریعتر نسبت به گازرسانی مجتمع تولید لبنیات اقدام کند و اگر کشاورزان اعتراض یا ایجاد مزاحمت کردند باید در چهارچوب قوانین با آنها برخورد شود.

ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گیرد

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب و قابل توجهی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد از همین رو می‌بایست از این فرصت های موجود برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان