Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@23:13:15 GMT

صنعت پتروشیمی کره روی ریل سود آوری

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۷۴۱۳

صنعت پتروشیمی کره روی ریل سود آوری

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اینترنتی کوریا هرالد (koreaherald)، انتظار می رود سود عملیاتی شرکت پتروشیمی اس کی اینچئون کره جنوبی (SK Incheon Petrochem) امسال رکورد تازه ای را ثبت کند. سود پیش بینی شده عمدتا به رشد فروش محصولات پاراکسیلنی (PX products) این شرکت که در تولید منسوجات پلی استری و بطری های پلاستیکی کاربرد دارند؛ مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات شرکت اس کی اینچئون پیش بینی می کنند که سود عملیاتی آن ها امسال از رکورد ثبت شده در سال گذشته میلادی فراتر رود. واحد پتروشیمی شرکت اس کی اینوویشن پارسال سود عملیاتی سالانه 374 میلیارد و 500 میلیون وون (معادل 344 میلیون و 200 هزار دلار) را گزارش کرد.

از آغاز سه ماهه سوم سال 2017 میلادی، سود عملیاتی این شرکت به 256 میلیارد و 100 میلیون وون رسید که پایین تر از رقم ثبت شده برای پارسال یعنی 315 میلیارد و 400 میلیون وون است.

با این حال منابع صنعتی می گویند: انتظار می رود که با افزایش حاشیه سود تولید محصولات پاراکسیلنی و رشد فروش پتروشیمی این شرکت، سود عملیاتی نهایی امسال اس کی اینچئون از رقم ثبت شده برای سال 2016 میلادی فراتر رود.

برپایه این گزارش ، همچنین پیش بینی می شود که درآمد این شرکت از محل فروش محصولات پاراکسیلنی در سال آینده میلادی نیز در صورت رشد حاشیه سود یا ثابت ماندن در سطح فعلی، همچنان ادامه یابد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهر بوشهر با انتقاد از عدم توجه شرکت‌های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در استان تاکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را برجای خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کمبود مکان‌های ورزشی در استان خاطر نشان کرد: اگر چنین پول‌هایی در این شرکت‌ها بوده چرا تا کنون حمایت جدی از ورزش استان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و خصوصاً شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سال‌های متمادی است نسبت به این مساله بی توجهی می‌شود و شرکت‌ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ادامه انتقادات و مطالبه گری مردم و نخبگان، وظیفه قطعی مسؤولان استانی و نمایندگان را پیگیری مجدانه دانست و افزود: مسؤولان با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

کد خبر 6090297

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند