Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز از دستگیری برخی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به حکم وزیر وقت در جایگاه های مختلف مدیریتی استان گیلان مشغول به کار شدند خبر داد.

وی با اشاره به کلید خوردن طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: من طرح استیضاح آقای ربیعی را امضا نکردم ولی معتقدم یک درهم ریخنگی و بی نظمی در سیستم مدیریتی وجود دارد به باعث بروز اختلالات در سیستم مدیریتی کلان کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر که روز گذشته مدیر گردشگری استان گیلان بازداشت شد و به مراجع قضایی معرفی شد افزود: ما قبلا در بسیاری از تخلفات مدیریتی به مسئولان و وزیر کار اخطار داده بودیم که این افراد توان مدیریت کارآمد را ندارند و بصورت باندی و حزبی نیروها را مستقر می کنند.

وی در تشریح تخلفات این اشخاص ابراز کرد: بسیاری از عملکردهایی که در صندوق کارآفرین امید وجود دارد خیلی شبهه دار است و تمامی تخلفات گزارش شده در حال بررسی است ضمن آنکه این صندوق در خصوص ارائه تسهیلات با نرخ سود 4 درصد و با رانت به خویشاوندان و مدیران داخلی پرداخت شده است که این امر خود یک تخلف محسوب می شود.

کوچکی نژاد در ادامه با اعلام اینکه توجه به روند پیگیری های پرونده تخلفات در استان دو نفر از مدیرانی که از سوی علی ربیعی مشغول به فعالیت هستند بزودی دستگیر خواهند شد افزود: دو ماه قبل نیز معاون استاندار و معاون سازمان صنایع استان نیز به جرم تخلف بازداشت شدند.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتصابات مدیران از سوی وزارت کار است یا خیر گفت:تعدادی از مدیران کل ها در بخش ها و ادارات دولتی استان در حوزه اختیارات وزیر کار است و انتصابات آنها نیر به حکم خود وزیر بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اعلام اینکه این دستگیری ها خود عامل بی اعتمادی و ناامیدی مردم به دستکاه های دولتی خواهد بود اظهار کرد: به اعتقاد من آقای ربیعی در حوزه وظایف خود موفق نیست و عدم شناخت کافی از مدیران و شایسته سالاری در انتصابات سبب ساز این مشکلات و بروز تخلفات در سطوح مدیریتی استان و کشور خواهد بود.

کوچکی نژاد در پایان اظهار داشت: باید در انتصاب مدیران دقت بیشتری صورت گیرد.

301

رشت وزارت تعاون مجلس دهم علی ربیعی جبار کوچکی‌نژاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی که خود را مدیر شرکت‌های مختلف معرفی و در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس فتای استان البرز مطرح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم ابتدا با استفاده از سایت دیوار فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده و سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان گردی و عکس برداری از شرکت‌ها و مغازه‌هایی که بر روی تابلو آن‌ها شماره تلفن ثبت بود شناسایی کرده است.

وی افزود: این کلاهبردار با تماس با نمایندگان آن‌ها در شهرستانها، خود را جای مدیر بالا دستی یا دست اندر کار معرفی و عنوان می‌کرده که یکی از اقوام به شهر شما در ایام نوروز سفر کرده و دچار تصادف شده و در بیمارستان منتظر عمل جراحی است و سقف انتقال من پر شده، فقط شما را به عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که کمک کنید.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم عنوان می‌کرده را به حساب اعلامی به ظاهر همراه شخص حادثه دیده فرضی واریز می‌کرده‌اند و پس از آن اقدام به بلاک کردن (قطع ارتباط) آن‌ها و سپس اقدام به خرید سکه و طلا از سایت دیوار می‌کرده است.

 

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مخفیگاه و مسیر‌های تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم ارتکاب جرم از جمله گوشی و سیم کارت‌های فعال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد و متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آن‌ها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آن‌ها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد