Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نظر مسئولان ری را شرط اصلی پیگیری استقلال این شهرستان دانست و گفت: با انتشار اسامی نجومی‌بگیران طبق قانون یعنی پس از محکومیت قطعی موافق هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ محمدرضا عارف پس از دیدار با مردم شهرستان ری و برگزاری جلسه با فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی با فرماندار و مدیران شهرری داشتیم و امیدوارم به برکت حضور حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در این منطقه، مشکلات ری حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: ما در دوره مجلس دهم، دفتری را در شهرستان ری تشکیل دادیم تا ارتباطمان با مردم افزایش پیدا کند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه به تشریح نتایج برگزاری نشست رسیدگی به مشکلات شهرری با حضور فرماندار و مدیران پرداخت و گفت: در این جلسه مقرر شد تا فرماندار در شورای اداری شهرستان ری به بررسی و جمع‌بندی اولویت‌ها و مسائل این منطقه بپردازد و مشروح آن‌ها را دو یا سه هفته آینده در مجمع نمایندگان تهران که با حضور مدیران شهرستان برگزار می‌شود، ارائه دهد.

عارف هم‌چنین بیان داشت: بخشی از مسائل این شهرستان نیز مربوط به مباحث ساختاری و نرم‌افزاری به‌ویژه ارتقاء جایگاه ادارات شهرستان ری می‌شود که پیگیر آن‌ها نیز هستیم.

وی مسئله استقلال ری را یکی دیگر از موضوعات مورد بحث نشست با فرماندار و مدیران این شهرستان عنوان کرد و افزود: آن چه که به نفع شهرستان ری باشد باید صورت پذیرد. این موضوع باید بررسی شود که آیا دارا بودن یک یا دو نماینده مستقل در مجلس به نفع ری است یا این‌که هر ۳۰ نفر نماینده تهران موظف به پیگیری مسائل ری باشند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نظر مسئولان شهرری را پیگیری می‌کنیم؛ اگر جمع‌بندی مسئولان شهرستان این بود که داشتن نماینده مستقل در مجلس به نفعشان است، ما همان را دنبال می‌کنیم.

عارف براین اساس ادامه داد: مستقل‌شدن شورای اسلامی هم نیاز به بررسی کارشناسی و بررسی جوانب مختلف دارد. ما باید ببینیم که آیا همراهی با تهران به نفع شهرری است یا خیر.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز مبنی بر موافقت یا عدم موافقتش با اعلام اسامی نجومی بگیران گفت: افشاء اسامی تا زمانی که این موضوع مطرح است و دادگاه قطعی نکرده، به نظر نمی‌رسد که خیلی به صلاح آرامش جامعه باشد چرا که ممکن است نام یک نفر اشتباهی اعلام و با حیثیت افراد بازی شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با انتشار اسامی افراد نجومی‌بگیر طبق قانون موافق هستیم، خاطرنشان کرد: قانون هم می‌گوید که پس از محکوم‌شدن، اسامی افراد نجومی‌بگیر اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند