Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: حوزه‌ و دانشگاه دو بال رشد و پیشرفت جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر حوزه و دانشگاه با وحدت و انسجام به یکدیگر تکیه و هم افزایی کنند نقش بسیاری در پیشرفت نظام، انقلاب و کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید نیازها و کمبودهای یکدیگر را بشناسند، گفت: کشور به دو بال خود یعنی حوزه و دانشگاه نیاز دارد، باید توافق این دو مرکز علمی افزیش یابد در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: باید همایش‌های مشترک و ارتباطات حوزه و دانشگاه افزایش یابد، معتقدم فاصله‌ای میان حوزه و دانشگاه وجود دارد که باید از بین برود.

وی اضافه کرد: باید حضور دانشگاهیان در حوزه و متقابل حضور حوزویان در دانشگاه بیشتر شود و کاملا یکدیگر را کمک کنند. ارتباط متقابل این دو، در سرنوشت کشور اثرگذار است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید حوزه و دانشگاه کارهای پژوهشی بیشتری انجام دهند، گفت: برگزاری همایش‌های مشترک در تقویت ارتباط این دو نهاد علمی نقش مثبتی دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: به هر میزانی که کارهای پژوهشی مشترک حوزه و دانشگاه افزایش یابد به همان میزان گره‌ از مشکلات کشور باز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران علمی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: معلمان سکاندران علمی یک جامعه هستند و می‌توانند نسل‌های برتر علمی خلق کنند.

وی با اشاره به مشکلات جوانان برای ازدواج افزود: منشأ خیلی از مشکلات جوانان توقع نامتعارف و چشم وهم چشمی در خانواده‌ها است و باید خانواده‌ها این مشکلات را رفع کنند.

امام جمعه اسفرورین اضافه کرد: جوانان و خانواده‌های آنان با الگو قرار دادن سبک زندگی اهل بیت به ویژه سبک زندگی علوی و فاطمی می‌توانند در این امر سعادتمند باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش کارگر در توسعه جامعه عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد کشور نیازمند حضور کارگران است و باید نقش مهم این قشر از جامعه درک شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نگاه دنیای مادی به کارگر نگاه ابزاری است اما اسلام جایگاه خاصی برای کارگر قائل شده و این نگاه ناشی از ارزشی است که برای کار قائل است.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی، ایمنی کار، و شناسایی نخبگان باید در دستور کارفرما قرار بگیرد، اضافه کرد: کارگر نباید جایگاه خود را پایین ببیند.

کد خبر 6089121

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی