Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پدرم که در امور فرهنگي و مذهبي فعاليت داشت همواره ديگران را نصيحت مي کرد که مراقب فرزندان خودشان باشند تا گرفتار دوستي هاي خياباني نشوند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پدرم که در امور فرهنگي و مذهبي فعاليت داشت همواره ديگران را نصيحت مي کرد که مراقب فرزندان خودشان باشند تا گرفتار دوستي هاي خياباني نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پدرم اعتقاد داشت اين فرزندان ديگران هستند که دچار لغزش مي شوند به همين دليل فرزندان خودش را تافته‌اي جدابافته از جامعه مي دانست که انگار هيچ وقت اشتباه نمي کنند اين درحالي بود که من دچار يک عشق خياباني شده بودم.
زن 27 ساله با بيان اين که ازدواج دومم نيز در آستانه شکست قرار دارد به کارشناس اجتماعي کلانتري سناباد مشهد گفت: در ميان غفلت خانواده ام که معتقد بودند فرزندان آن ها دچار لغزش نمي شوند عاشق پسر همسايه شدم چرا که خانواده ام به دليل اعتماد بيش از اندازه اي که داشتند مرا آزاد گذاشته بودند و هيچ وقت درباره رفت و آمدهايم سوالي نمي کردند.
خلاصه دانشگاه را که به پايان رساندم با «نريمان» ازدواج کردم اما تنها يک هفته بعد از برگزاري مراسم عقدکنان متوجه شدم که همسرم به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد و هنگامي که دچار توهم مي‌شد مرا کتک مي زد قبل از ازدواج چشمانم کور شده بود و رفتارهاي نامتعارف او را به حساب شوخي و دوست داشتن مي گذاشتم.
نريمان هم به دليل موقعيت اجتماعي پدرم با من ازدواج کرده بود تا با کمک پدرم شغل مناسبي پيدا کند. خيلي زود متوجه اشتباهم شدم و درحالي که نزد خانواده ام خجالت زده و شرمسار بودم از نريمان طلاق گرفتم اما ديگر به همه خواستگارانم جواب رد مي دادم چرا که شکست در ازدواج برايم خيلي دردآور بود با اين وجود بيشتر از يک سال از ماجراي طلاقم نگذشته بود که تحت تاثير حرف هاي اطرافيان به خواستگاري «محمود» پاسخ مثبت دادم.
آن ها معتقد بودند دنيا به آخر نرسيده است و من مي توانم زندگي بهتري را تجربه کنم «محمود» ادعا مي کرد همسرش را به دليل بلندپروازي و خيانت طلاق داده است من هم بدون هيچ گونه تحقيق حرف هايش را باور کردم و اين گونه زندگي من و محمود به همراه پسر هفت ساله اش در منزل مادر شوهرم آغاز شد. احساس مي کردم شرايط سخت زندگي ام به پايان رسيده است و من در کنار محمود خوشبخت خواهم شد اما چند ماه بعد رفتارهاي مشکوک و ديرآمدن هايش به منزل مرا نگران کرد چرا که همسر قبلي ام نيز همين رفتارها را داشت وقتي اعتراض مي کردم، محمود مخارج سنگين زندگي را بهانه مي کرد و مدعي بود بايد بيشتر کار کند.
با اين که مدتي از ازدواجمان مي گذشت ولي همسرم حاضر نبود صاحب فرزند شويم مادر شوهرم نيز مدام مرا سرزنش مي کرد که زبانت را کوتاه کن! اگر دختر خوبي بودي همسر قبلي ات طلاقت نمي داد! در اين شرايط وقتي بدرفتاري ها و کتک زدن هاي همسرم شدت يافت تازه فهميدم که او نيز به مواد مخدر اعتياد دارد و همسرش به همين دليل از او طلاق گرفته است با اين وجود نمي توانستم به خانواده ام چيزي بگويم تا اين که مدتي قبل به دليل کتک زدن هاي او فرزند دو ماهه ام سقط شد و من درحالي که درد بزرگي در سينه داشتم همچنان سکوت کردم و دم برنياوردم تا اين که باز هم با کتک مرا از خانه بيرون انداخت و تهديد کرد که ديگر به خانه اش بازنگردم حالا من مانده ام و دنيايي از پشيماني و .
رکنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. 

از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آنها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. خیابان ولیعصر تهران یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان ولیعصر را با نام خیابان پهلوی می‌شناختند. خیابان ولیعصر به‌واسطه درختان چنارش نیز شهرت زیادی دارد؛ گرچه که در گذشته تعداد این درختان بسیار بیشتر از امروز بود.

منبع: خبرآنلاین

tags # عکس تاریخی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا