Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 'نگار فلاحیان' دانش آموز دبیرستان پویندگان رسالت (دوره دوم) ناحیه 4 مشهد، موفق به کسب این رتبه در رشته نگارگری و دریافت تقدیرنامه از رئیس دانشگاه اینداک (Induk) در سئول کره جنوبی شد.
وی بیان کرد: مسابقه هنر دانش آموزان 2017 با عنوان 'ویندو2' از طرف انجمن فرهنگ و هنر جهانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی گفت: این دانش آموز متولد آبان 1379 است و پیش از این نیز موفقیت های متعددی را در عرصه کارهای هنری و نگارگری داشته است.
شرکت در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی کودکان در لدیسه - جمهوری چک در سال 2015، شرکت در نخستین نمایشگاه جهانی هنر نوجوانان در سال 2014 در کره جنوبی و کسب جایزه Top Student، ارسال نقاشی یادبود برای دانش آموزان سانحه دیده دریای کره به سئول و تقدیم به مدیر دبیرستان توسط نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره (سئول)، دریافت certificate از طرف سفارت جمهوری کره در تهران برای ارائه نقاشی در هفته فرهنگی کره در سال 2013 و دریافت لوح یادبود مسابقات فرهنگی هنری سال 95-94 دانش آموزی و رتبه اول رشته نگارگری در ناحیه 4 مشهد از جمله فعالیت ها و موفقیت های این دانش آموز مشهدی است.
استان خراسان رضوی یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد که 51 درصد آنان در مشهد تحصیل می کنند.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند