Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع پیشکسوتان از جایگاه ویژه ای برای من برخوردار است و همواره از بی توجهی جامعه به پیشکسوتان هنر ناراحت بوده ام.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی این مطلب را در بازدید از موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این دیدار افزود: از سال گذشته تا کنون چندین بار می خواستم در موسسه حضور یابم اما هر بار بنا به دلیلی موفق نمی شدم، تا اینکه سرانجام امروز به این مهم دست یافتم و از دیدار عزیزان مفتخر هستم.
بت کلیا با اشاره به نام هنرمند و دوست 50 ساله خود یعنی «آلبرت کوچویی» خاطر نشان کرد: موضوع پیشکسوتان برای من از جایگاه ویژه ای در زندگی برخوردار است و همواره از بی توجهی جامعه به پیشکسوتان هنر نارحت بوده ام، اما وقتی آقای کچویی به من گفتند موسسه ای هست که در امور پیشکسوتان هنر تاسیس شده و می خواهیم دیداری با مدیرعامل آن داشته باشیم، بسیار خوشحال شدم و گویی آن روز بهترین روز زندگی من بود.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این ملاقات مباحث و مشکلاتی مطرح شد که من نیز سعی کردم برای رفع آنها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، ملاقات هایی را با مسوولان بلند پایه دولتی ترتیب دهم تا بتواند تاثیر خوبی بر فرداهایمان داشته باشد و این کار را با خوشحالی و از صمیم قلب انجام دادم و خوشبختانه امروز شاهد ثمره آن هستیم و هیچ حسی بهتر از این نیست.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز ضمن یادآوری و قدردانی از حمایت های یوناتن بت کلیا گفت: زمانی در ابتدای فعالیت این موسسه برای رایزنی در زمینه برقراری امکانات برای پیشکسوتان با افراد زیادی از جمله نمایندگان مجلس صحبت می کردم که بیشتر آنان با بی تفاوتی از کنار این مقوله رد می شدند، اما از میان آنها آقای بت کلیا نماینده محترم آشوریان در مجلس شورای اسلامی تنها کسی بود که با جان دل به این حوزه علاقه نشان داد و به عنوان نماینده مردم ایران از این موسسه حمایت کرد.
سیدعباس عظیمی افزود: شاید اگر امروز این موسسه دارای ساختمانی جدید و در خور شان پیشکسوتان و بودجه ای مناسب برای پیگیری امور آنان است بخش مهمی از آن را مرهون تلاش های این انسان فرهیخته و هنر دوست هستیم که جای قدردانی بسیار دارد.
در این دیدار هنرمندانی همچون هوشنگ توکلی، ژرژ پطروسی، مریم معترف و محسن علی اکبری حضور داشتند.
همچنین از ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت و امکانات در حال آماده سازی آن بازدید به عمل آمد و سپس طی نشستی در حوزه مسائل هنرمندان پیشکسوت، فعالیت های موسسه و حمایت های این نماینده مجلس از آن صحبت شد.
در ادامه این دیدار متن بیانیه هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت در کیش توسط هنرمندان عضو حاضر در نشست بازخوانی و روی مورد ارتقای سطح موسسه به بنیاد ملی هنرمندان پیشکسوت تاکید، بحث و تبادل نظر شد، و نیز طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و یک اثر نقاشیخط منقوش به یکی از ابیات عزلیات حافظ از زحمات بی شائبه این نماینده هنردوست و فرهیخته تجلیل به عمل آمد.
این دیدار روز شنبه(هفته جاری) انجام شد.
فراهنگ ** 1085 ** دریافت: ناهید پورمند * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم