Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ هفدهم تیم برتر مسابقات بود و اکثر جنبه های مورد بررسی از هر نظر نسبت به سایر رقبا برتری داشت.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه گزارش های مربوط به نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، نتایج تیمها و عملکرد تیمها در پایان نیمه اول بازیها مورد بررسی قرار گرفته و جدول رده بندی تیمها بر اساس نتایج به دست آمده هر تیم در پایان نیمه اول تنظیم و با امتیازات به دست آمده در پایان بازی مقایسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستون آبی رنگ امتیاز تیمها بر حسب نتایج نیمه اول، و ستون قرمز امتیاز تیمها بر حسب نتایج پایان بازی را نشان می دهد. ستون آخر هم اختلاف دو ستون آبی و قرمز را نشان می دهد.

بر اساس نتایج تیمها در پایان نیمه اول، پرسپولیس باز هم صدرنشین جدول است؛ شاگردان برانکو در پایان نیمه اول بازی های نیم فصل، کمترین باخت، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و بهترین تفاضل را به خود اختصاص داده اند. تیم برانکو 28 امتیاز در پایان نیمه اول به دست آورده که یک امتیاز بیشتر از امتیازات آنها در پایان بازی است؛ یعنی تیم برانکو در نیمه مربیان یک امتیاز از دست داده است.

نفت تهران تنها تیم نیم فصل اول لیگ هفدهم است که هرگز در نیمه اول برنده از زمین خارج نشد و همچنین با زدن یک گل کمترین گل زده در نیمه اول را داشته است. صنعت نفت آبادان با 10 گل خورده در نیمه اول بدترین خط دفاعی در وقت اول را داشت، و استقلال خوزستان هم بدترین تفاضل گل نیمه اول را با منفی 5 به خود اختصاص داد. نفت تهران و سپاهان اصفهان با 11 مساوی در نیمه اول بیشترین تعداد تساوی را به خود اختصاص داده و تیم های پدیده مشهد، صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد هم بیشترین باخت نیمه اول را داشتند (با 5 باخت).

تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد بیشترین اختلاف منفی امتیاز را داشتند (با منفی 4 امتیاز)، در حالیکه تیم سایپا با هدایت علی دایی با کسب 5 امتیاز مثبت، بیشترین اختلاف مثبت امتیازی را در پایان بازیها کسب کرد؛ یعنی علی دایی در نیمه مربیان بیش از سایر مربیان لیگ برتر، امتیازات از دست رفته را جبران کرده و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته است.

استقلال تهران تنها تیمی است که تفاضل گل نیمه اول آن صفر است؛ همچنین 3 تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان تیم هایی هستند که امتیاز نیمه اول آنها با امتیاز پایان بدون تغییر بوده است.

 

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید