Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدر نعمتی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام در نشست رونق تولی استان، اظهار کرد: استعدادها و منابع این استان هنوز از حالت بالقوه به بالفعل در نیامده و با وجود آنکه در حوزه‌های مختلف دارای توانمندی و ظرفیت هستیم، ولی بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از این وضعیت اطلاع چندانی ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر می‌خواهیم پای سرمایه گذاران را به استان باز کنیم، باید با تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و ایجاد مشوق بتوانیم آنها را برای مشارکت در اجرای پروژه‌ها ترغیب کنیم .

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد:‌ نمایشگاه بین‌المللی سرمایه گذاری از ۹ تا ۱۱ دی ماه در جزیره کیش با حضور شرکت مختلف داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و باید دستگاه‌های مختلف اجرایی و شرکت‌های معتبر در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشند و با تعریف پروزه بتوانند مشارکت بخش خصوصی را برای اجرای آنها فراهم آورند .

نعمتی ابراز کرد: یکی از مشکلات سرمایه گذاران برای حضور در پروژه‌های مختلف روندهای طولانی اداری و بورکراسی شدید در این حوزه است که باعث می‌شود فعالان اقتصادی رغبت چندانی برای مشارکت نداشته باشند .

وی با بیان اینکه در همین راستا دولت سامانه‌ای را به نام «دادور» به منظور شفافیت فضای کسب و کار راه‌اندازی کرده که در ابتدا در ۷ استان ایجاد شده که ایلام نیز یکی از این استان هاست، تصریح کرد: این سامانه شرایطی را فراهم می‌آورد تا سرمایه گذران بتوانند در فضایی شفاف با ویژگی‌های پروژه های مختلف آشنایی پیدا کرده و در مراحل اجرایی آن مشارکت کنند .

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به فصل بررسی بودجه ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: امید است سهم استان از اعتبارات افزایش یافته تا بتوانیم روند تکمیل پروژه‌های در دست اجرا را سرعت ببخشیم.


انتهای پیام/ب

راه اندازی سامانه دادور در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن