Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: رسانه ها با برخورداری از جاذبه های تصویری یکی از اهرم های اصلی تشویق مردم در ایجاد شغل و مهمترین پایه های اطلاع رسانی هستند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، رضا اسماعیلی در نشست شورای روابط عمومی کارگروه اشتغال استان کرمان با اشاره به تأکید استاندار کرمان بر اطلاع رسانی وسیع در جذب بیش از هزار و 300 میلیار تومان تسهیلات اشتغالزا در استان افزود: امید است با هم افزایی مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه تمام اعتبارات اشتغالزا در استان جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** تاکید استاندار کرمان بر اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و توسعه همه جانبه استان
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز با خوب ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، بر تلاش بیش از پیش آنها در همکاری با رسانه ها و اطلاع رسانی ویژه در بخش اشتغال از طریق فضای مجازی تأکید و اظهار کرد: استراتژی بیان برنامه ها و کارهای انجام شده در حوزه اشتغال باید در این شورا مطرح شود.
نقی عظیمی زاده با بیان اینکه وحدت رویه در انتقال اطلاعات و آمار از سمت دستگاه های اجرایی باید مد نظر مدیران روابط عمومی قرار گیرد، بر هم افزایی بیشتر بین روابط عمومی ها، اصلاح فرهنگ کار، بروز بودن بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها تأکید کرد.
وی با بیان اینکه طرح ها، برنامه ها و عملکرد استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی در بسیاری از زمینه ها الگوی کشوری شده است خاطرنشان کرد: تأکید استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و توسعه همه جانبه جانبه استان است.
نشست شورای روابط عمومی کارگروه اشتغال استان کرمان که با تأکید استاندار کرمان و به منظور اطلاع رسانی بیشتر دستگاه های اجرایی در حوزه جذب اعتبارات اشتغالزا و تشویق مردم در استفاده از تسهیلات اشتغالزا با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه در سالن ایثارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد