Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: با توجه به مشکل ۳۵ ساله پروژه شهید انصاری قزوین مسکوت ماندن این پروژه بیش از این جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل عدم اجرای به موقع پروژه شهید انصاری مردم ساکن این ناحیه مدت 35 سال است که در زمینه خرید و فروش و نوسازی بافت‌های فرسوده در این ناحیه بلاتکلیف هستند که به ثمر رساندن این پروژه در الویت برنامه کاری استانداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرایی شدن این طرح در مذاکرات انجام شده با اداره راه و شهرسازی استان تهران توافقاتی حاصل شده است که تا نیمه دی‌ماه امسال این طرح به سرانجام برسد و برای شهروندان این ناحیه جوازهای مربوطه را بتوانیم صادر کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بافت‌های تاریخی در هر شهر از میراث با ارزش آن شهر محسوب شده و دارای اهمیت به‌سزایی است که باید در حفظ آن کوشید، بیان کرد: در اجرای پروژه شهید انصاری باید حفظ بافت تاریخی مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حال بعد از گذشت مدت زمان طولانی از عدم اجرای این طرح باید تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله شهرداری قزوین، اداره کل میراث فرهنگی و سایر نهادهای متولی با حفظ و احیاء بافت تاریخی در این منطقه همکاری و همیاری لازم در جهت به ثمر رسانیدن این امر مهم را داشته باشند تا شهروندان این ناحیه پس از تحمل مشکلات فراوان به رضایت‌مندی مطلوبی دست پیدا کنند.

زاهدی با بیان اینکه مسکوت ماندن این پروژه بیش از این جایز نیست گفت: با رایزنی‌های انجام شده، این طرح به‌زودی تعیین تکلیف شده و مشکلات 35 ساله شهید انصاری برطرف می‌شود.

استاندار قزوین تأکید کرد: برای پیشگیری از ایجاد بار ترافیکی در پروژه شهید انصاری ضمن توجه به بافت تاریخی و حفاظت از آن، عرض معابر این خیابان باید بیشتر شود.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم اشغالگر قدس غرب شهر رفح را نیز در برگرفت.

بمباران وحشیانه خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز چهار شهید و ۳۰ زخمی برجای گذاشته است.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در محله السعودی واقع در غرب رفح دست کم پنج فلسطینی از جمله یک کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

بمباران منطقه الجرادات واقع در شرق گذرگاه رفح در جنوب غزه نیز چندین زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشت. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

علاوه بر این منطقه جنوبی شهر خان یونس نیز شاهد یک حمله هوایی شدید طی بامداد امروز بوده است.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در منطقه‌های مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

پیکرهای شهدا و شماری از زخمی‌ها همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حمله‌های مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیروهای امدادی و هلال احمر را به آنها نمی‌دهد.

کد خبر 6089476

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر