Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نشستی با حضور محمد تاور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شریف شریفی‌نژاد شهردار و فتح‌الله میرکمانداری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه عصر امروز در محل دفتر بسیج هنرمندان این شهرستان با موضوع برگزاری کلاس‎های صنایع دستی برگزار شد.

شریفی‌نژاد در این نشست اظهار کرد: امروز بیش از گذشته باید به مشاغل خانگی و توانمندکردن بانوان این شهر در زمینه آموزش‌های صنایع دستی پرداخت و شهرداری هم به اندازه توان خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی در این خصوص همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به هنر و صنایع دستی این شهر که از قدمت بسیار طولانی برخوردار است، توجه ویژه‌ای شود و هنرمندان را در این مسیر یاری کرد.

در ادامه نیز مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه با تقدیر از همکاری شهرداری بندرلنگه در برگزاری کلاس‌های صنایع دستی، اضافه کرد: طی دوسال گذشته بیش از یک هزار نفر از بانوان این شهر در کلاس‌های صنایع دستی شهرداری بندرلنگه که باهمکاری بسیج و میراث فرهنگی برگزار شد شرکت داشته‌اند.

میرکمانداری افزود: تعداد زیادی از هنرجویان نیز پس از دریافت گواهی شرکت در دوره جهت ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی تسهیلات دریافت نمودند.

وی یادآور شد: برای سه‌ ماهه آخر امسال نیز برگزاری کلاس‌های صنایع دستی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که ان‌شالله با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی پس از اعلام آمادگی شهرداری بندرلنگه شرایط ثبت نام نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

جانشین سپاه بندرلنگه نیز در این نشست بیان داشت: امروز بیش از هر زمان جوانان و نوجوانان ما به تفریحات و اوقات فراغت سالم نیاز دارند و برگزاری کلاسهای صنایع دستی ضمن حرفه آموزی می‌تواند اوقات فراغتی سالم برای شهروندان فراهم آورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان