Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان الجزایر گفت: برای حل مشکل کشورهای اسلامی باید همه در برابر تصمیم جاهلانه آمریکا بایستیم چرا که انتقال سفارت آمریکا به قدس و شناسایی آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حکایت از آشفتگی منطقه در آینده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سعادت السید یوسف عجیسه، نماینده پارلمان الجزایر در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی که در هتل اسپیناس برگزار شد، فلسطین را مسأله نخست جهان اسلام دانست و گفت: فلسطین بدون قدس و قدس بدون مسجدالاقصی بی‌معنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پارلمان الجزایر در ادامه با بیان اینکه این نشست اضطراری برای مخالفت با تصمیم آمریکا تشکیل شده است، عنوان کرد: برای حل مشکل کشورهای اسلامی باید همه در کنار هم در برابر تصمیم جاهلانه آمریکا بایستیم چرا که تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت خود به قدس و شناسایی آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حکایت از آشفتگی منطقه در آینده خواهد داشت.

وی در ادامه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را تعرض به کیان و حقوق ملت فلسطین دانست و افزود: در این مسیر برخی کشورها به صورت خاص‌تری با تصمیم آمریکا مبارزه می‌کنند لذا امت اسلام به یکپارچگی صفوف خود بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند.

نماینده پارلمان الجزایر در پایان با بیان اینکه نیازمند وحدت رهبران و دولت‌های عربی و اسلامی هستیم، اظهار داشت: باید از ظرفیت امت اسلامی برای ناکامی پروژه صهیونیستی آمریکایی استفاده شود و کشورهای منطقه نباید به دنبال ائتلاف‌های معزول باشند که به جای وحدت باعث تفرقه می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن