Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-پرویز فلاحی‌پور گفت:‌ در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می‌کنم.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد گفت:

از همان ابتدا شهرزاد برای سه فصل نوشته شده بود و فیلمنامه همین سه فصل را در اختیار ما گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌هایی در برخی رسانه مبنی بر ساخت فصل چهارم شهرزاد وجود دارد که من آن را تایید نمی‌کنم.گروه شهرزاد در حال فیلمبرداری فصل سوم است و هیچ صحبتی با بازیگران در مورد فصل چهارم نشده است. به عنوان مثال من که تا پایان فصل سوم حضور دارم همچنان از خبر منتشر شده در مورد شهرزاد 4 بی خبرم.

بازیگر سریال شب دهم درباره شایعه جدایی شهاب حسینی از پروژه شهرزاد تصریح کرد:
در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می‌کنم. شهاب حسینی در کمال آرامش و با رابطه ای خوب با کارگردان به کار خود ادامه می دهد و همه این اخبار شایعه است.

فلاحی پور با اشاره وجود پیشنهادات بازی در آثاری تازه خاطرنشان کرد:
پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون داشته ام و فعلاً در حال بررسی متن و فیلمنامه این آثار هستم. به امید خدا اگر شرایط به خوبی پیش رود شاید در آنها به ایفای نقش بپردازم.

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟

وضعیت بارش‌ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است!

به گزارش تازه‌نیوز، تهران از جمله شهر‌هایی است که با متوسط بارش ۵۰ ساله فاصله زیادی دارد و ما نتواستیم به میزان بارش‌های نرمال برسیم. اگر هم به این میزان برسیم آمار مصرف در تهران بسیار بالا و نگران‌کننده است و در روز‌های گذشته ۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که عددی بسیار بالاست.

تامین این میزان آب به بیش از یک میلیارد مترمکعب منابع آبی نیاز دارد که این بارش‌ها و حتی بارش‌های بیشتر هم نمی‌توانند این عدد را تامین کنند. در گذشته ۳۰ درصد منابع آب شرب تهران از منابع زیرزمینی و ۷۰ درصد از منابع آب سطحی تامین می‌شد، اما امروز این عدد برعکس شده و ۷۰ درصد آب شرب تهران از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود و ۳۰ درصد از منابع آب سطحی.»

دیگر خبرها

  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود