Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده خانه کشتی سرعین دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز به همراه فرماندار شهرستان سرعین در بازدید از خانه کشتی سرعین اظهار داشت: شهرستان سرعین یکی از شهرهای قابلیت‌دار استان در حوزه ورزش و برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی است که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته خانه کشتی سرعین دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل خانه کشتی این شهرستان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده خواهد شد که انتظار می‌رود با تخصیص اعتباری در حدود هشت میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده طی چهار ماه آینده شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خوشبختانه هم‌اکنون با رایزنی های انجام شده از سوی نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه نگرانی و دغدغه از بابت تخصیص اعتبارات مدنظر و ملزم برای حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی وجود ندارد که در همین زمینه شهرستان سرعین با دارا بودن قابلیت های انکارناپذیر در بحث اختصاص بودجه و اعتبار مشکلی ندارد.

بهتاج اظهار کرد: افتتاح خانه کشتی سبب می‌شود که بتوانیم در مسابقات ملی و بین‌المللی میزبان کشتی‌گیران مطرح باشیم که به همین منظور نیاز است در ساخت این خانه کشتی استانداردهای جهانی رعایت شود و در اختیار علاقه‌مندان این رشته قرار گیرد که خوشبختانه این امر در حال محقق شدن می‌باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم طبق قول های داده شده از سوی پیمانکاران و تامین اعتبارات نیاز این پروژه بتوانیم این خانه را تا موعد افتتاح کرده و در اختیار ورزشکاران سرعین قرار دهیم که در این زمینه انتطار می‌رود مسئولان مربوطه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد