Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از «المنار»، حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در واکنش به اقدام آمریکا در وتو قطعنامه پیشنهادی مصر در حمایت از قدس به محکومیت آن پرداخت.

 بر این ساس، حزب‌الله، با بیان این مطلب که  «تشدید سیاست آمریکا علیه امت ما، به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده و موضع همه سازمان‌ها و حقوق ملل ما در منطقه را نابود می‌کند»  اعلام کرد که حزب‌الله «دخالت کامل آمریکا در جنایت‌های دشمن صهیونیست علیه ملت فلسطین» را محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حزب‌الله علام کرد: «این وتو بار دیگر جانبداری دولت‌های متوالی آمریکا و جدیدترینشان، دولت دونالد ترامپ به سود رژیم صهیونیستی را آشکار کرد همچنین اجماع جهانی سیلی وقیحانه و محکمی به دولت آمریکا است و این کشور با تکبر کامل در مقابل کل شورای امنیت ایستاد و قطعنامه پیشنهادی را وتو کرد.  

«نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، دوشنبه‌شب (۱۸ دسامبر ۲۰۱۷) در جلسه شورای امنیت، قطعنامه پیشنهادی از طرف کشور مصر برای بازگشت آمریکا از شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رأی منفی داد و آن را وتو کرد.  به غیر از آمریکا، هر ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با قطعنامه پیشنهادی مصر موافق بودند.  

انتهای پیام/

 

حزب‌الله، اقدام آمریکا در وتو قطعنامه در حمایت از قدس را محکوم کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند