Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تازه‌ترین آرای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روی خروجی سایت رسمی این کنفدراسیون قرار گرفت که بر این اساس ایگور پانادیچ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه و استفاده از الفاظ و حرکات برای نشان دادن مخالفتش با تصمیم داور در دیدار مقابل الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هزار دلار جریمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستیار برانکو با یک جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو شد.

همچنین طاها شریعتی، مدافع تیم زیر ۱۹ سال کشورمان که در بازی برابر فلسطین از زمین اخراج شد بدلیل حرکت خشن و رفتار غیر ورزشی ۲ جلسه محروم و ۳۵۰ دلار جریمه شد.

انتهای پیام/

آرای کنفدراسیون فوتبال آسیا درمورد پانادیچ و طاها شریعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی چند روز پیش در جام ملت‌های آسیا موفق به کسب قهرمانی شد تا وحید شمسایی و شاگردانش سیزدهمین قهرمانی در آسیا را به نام خودشان بزنند. 

به همین بهانه اعضای تیم ملی فوتسال ظهر امروز دیدار و گفتگویی صمیمانه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب داشتند.

تیم ملی فوتسال علاوه بر کسب قهرمانی آسیا، باقرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد و حالا وحید شمسایی و شاگردانش آماده تورنمنت جهانی فوتسال می‌شوند که شهریورماه در ازبکستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • اعلام آرای انضباطی رقابت‌های جام حذفی؛ جریمه نقدی برای تراکتور و پرسپولیس
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • جریمه نقدی پرسپولیس و ۳ باشگاه لیگ برتری
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • اعلام آرای انضباطی رقابت های جام حذفی/ جریمه پرسپولیس و تراکتور
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می‌شود؟
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می شود؟
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا