Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مهتاب باغبان عصر امروز در حاشیه نشست مشترک شورای اسلامی شهر تهران با شرکت آبفا تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه سنجش کیفیت آب تهران اظهار داشت: علاوه بر 60 آزمایشگاه تخصصی تنها در شهر تهران، حدود 313 سیستم آنلاین در استان تهران کیفیت آب را مورد پایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت کیفیت آب استان تهران تصریح کرد: طبق تعریف جهانی آبی برای آشامیدنی سالم است که جی‌اچ آب از 8 کمتر باشد و کلر آن بین نیم تا 0.8 درصد و کدورت نیز از یک کمتر باشد و بعد از نیم ساعت زمان تماس، کلر نیم تا 0.8 درصد بماند، در این صورت با اطمینان می‌توان از آن آب استفاده کرد.

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب تهران عنوان کرد: تمام سیستم‌های آنلاین آزمایشگاه‌های بررسی کیفیت آب تهران بر اساس همین شاخص تعریف شده‌اند؛ از اینرو آب تهران از سطح پایداری بسیار مناسبی برخوردار است.

باغبان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت افزایش کیفیت آب استان تهران تاکید کرد: بعد از اینکه طرح سلامت غرب تهران به اجرا درآمد، تمام مناطق تهران به لحاظ کیفیت در حد استاندارد 1053 و رهنمودهای سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رصد کیفیت آب پایتخت به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود خاطرنشان کرد: 125 پارامتر در استاندارد 1053 وجود دارد که شرکت آب و فاضلاب نیز تمام این پارامترها را برای ارزیابی آب در نظر می‌گیرد و در همین راستا نیز بیش از 93 درصد کار ارزیابی کیفیت آب تهران به صورت سیستماتیک انجام می‌شود.

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب تهران در پایان تاکید کرد: از آنجا که منابع آبی تهران مختلف است نمی‌توان گفت کیفیت آب یکسان است، ولی کیفیت آب تهران مطابق با استاندارد جهانی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: قرار است امسال ، تصفیه خانه فاضلاب جدیدی در این منطقه احداث شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان