Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عصر امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صنعت نفت آبادان با برتری برابر پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی برای اولین بار به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسید اما فراز کمالوند خبر تلخی را به هواداران آبادانی داد.

کمالوند پس از برتری طلایی پوشان اعلام کرد که مدیران باشگاه قصد ندارند صنعت نفت نتایج موفق کسب کند و برای مثال مدیرعامل باشگاه موبایلش را خاموش کرده تا در این برهه بیخیال کمالوند و شاگردانش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفته بود قصد ندارد با مدیران فعلی این باشگاه ادامه همکاری بدهد و قرار بود فردا صبح قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

اظهارات کمالوند موجب شد تا عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، در این باره بگوید: «به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی ندارم، امروز پس از حضور درسازمان لیگ حالم بد شد و به بیمارستان رفتم. در بیمارستان با زدن سه سرم و آمپول سرپا شده و توانستم به زور بازی را تماشا کنم. بیماری ام جدی است و بنا بر دستور پزشکان درصورت باقی ماندن دراین پست که استرس زاست، خطر برایم وجود دارد.»

وی ادامه داد: «پس ازدیدار امروز تیم باشگاهم با پرسپولیس استعفای کتبی خود را تقدیم مسئولان تیم کرده و از این باشگاه به طور رسمی کناره گیری کردم. آخرین کارم برای این باشگاه حضور در سازمان لیگ و ثبت رسمی قرارداد طالب ریکانی بود که خوشبختانه این مهم انجام و او توانست برای صنعت نفت مقابل پرسپولیس به میدان برود.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید