Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش فارس، «رجب طیب اردوغان» عصر امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری مشترک با همتای اهل جیبوتی خود از اقدام آمریکا در وتوی طرح پیشنهادی در خصوص لغو تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل انتقاد کرد.

این هفته مصر طرحی را به منظور لغو تصمیم آمریکا در مورد قدس به شورای امنیت پیشنهاد داد که واشنگتن در نشست دیشب شورای امنیت برای به رای گذاشتن این طرح، آن را وتو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «تی‌آر‌تی»، اردوغان که کشورش ریاست سازمان همکاری اسلامی را بر عهده دارد، همچنین افزود، طرح لغو تصمیم آمریکا در مورد قدس را به مجمع عمومی سازمان ملل ارجاع خواهد داد و جامعه جهانی نیز با عدالت و صلح موافقت خواهد کرد.

رئیس جمهور جیبوتی نیز از نقش ترکیه در حمایت از قدس و فلسطین و نشست اخیر سازمان همکاری اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

این سازمان چهارشنبه هفته گذشته در شهر استانبول برای بررسی تحولات فلسطین و اقدام آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در سطح سران نشستی را ترتیب داد و این اقدام را محکوم کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ۱۵ آذر ماه در اقدامی قدس را پایتخت اسرائیل معرفی کرد و دستورات لازم برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را صادر و امضا کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد