Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:53:19 GMT

تشدید نظارت برای شب‌ یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۴۴۷

تشدید نظارت برای شب‌ یلدا

رییس سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش کمی گشت‌های مشترک تعزیرات و افزایش نظارت این سازمان برای شب یلدا خبرداد.

جمال انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نظارتی که سازمان تعزیرات در شب یلدا بر اقلام مورد نیاز مردم خواهد داشت، اظهار کرد: گشت‌های مشترک به صورت مستمر ادامه دارد. طبیعی است به این مناسب گشت‌ها را از نظر کمی افزایش دهیم، همچین سازمان‌های همکار موظف و مکلف را با خود همراه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعی است در دل این موضوع کمیت مواردی که بر ما محول شده، افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به سازوکارهای داخلی مجموعه هم شاهد حضور بیشتر و مستمر تر در شعب داخل استان‌ها خواهیم بود. شعب را تقویت کردیم. به دنبال آن هستیم از فرصت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: طبیعی است بخش زیادی از این نظارت‌ها، پیشینی است. که در این موضوع سازمان‌های همکار مانند سازمان حمایت و دیگران باید نظارت خود را تشدید کنند، نشستی با آن‌ها صورت گرفته، دیدگاه آن‌ها هم این بود که باید در این زمان نظارت خود را تقویت کند. طبیعی است در این موارد نظارتی زمینه برخورد هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • پولشویی
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان